شماره: 490392 تاریخ : 1398/06/10-02:08:34

اولین جلسه کمیته تشکیلات، سیستم ها و روش ها برگزار شد

کمیته تشکیلات، سیستم ها و روش ها به منظور ایجاد چارچوبی مشخص و منسجم در راستای اجرای برنامه راهبردی شرکت، آئین نامه حاکمیت شرکتی و پاسخگوئی بهتر به دستگاه¬های نظارتی و سهامداران بصورت مستمر و پایدار، برنامه ریزی و اجرا می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه حافظ، این کمیته به منظور ایجاد چارچوبی مشخص و منسجم در راستای اجرای برنامه راهبردی شرکت، آئین نامه حاکمیت شرکتی (سالم­سازی، تسهیل، استانداردسازی و تسریع در انجام امور بیمه­ گری) و پاسخگوئی بهتر به دستگاه­های نظارتی و سهامداران بصورت مستمر و پایدار، برنامه ریزی و اجرا می شود، که متشکل از معاونین شرکت و نماینده تام الاختیار مدیر عامل می باشد.

وظایف این کمیته عبارتند از:

الف) بررسی، تعیین و تصویب عناوین فرآیندهای اولویت دار اصلی، پشتیبانی و توسعه ای جهت اصلاح با همکاری واحدهای ذیربط

ب) بررسی، کنترل و تطبیق اهداف بهبود فرآیندها نسبت به طرح­های جدید و نوین اعم از بیمه­ای، بازاریابی، تبلیغات، آموزشی، پژوهشی و مطالعاتی.

ج) نظارت و ارزیابی عملکرد واحدها در زمینه اجرای صحیح و بهبود مستمر فرآیندها

د) پیگیری، تامین، تصویب و تخصیص منابع مورد نیاز برای اصلاح و پایش فرآیندها

رویه های مورد تائید کمیته تشکیلات، سیستم­ها و روشها پس از تصویب مدیرعامل شرکت، لازم الاجرا بوده و مسئولیت نظارت بر حسن انجام فرآیندهای مختلف شرکت بر عهده معاونت برنامه ریزی و فن آوری اطلاعات می باشد.

امید است با راه اندازی و استمرار فعالیت های کمیته اشاری، کلیه آیین نامه ها، دستورالعمل ها و روش های اجرایی شرکت بیمه حافظ در بازه زمانی مناسب مورد بازنگری، بروزرسانی، عملیاتی و و مورد پایش و بهبود مستمر، قرار گیرد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/اولین-جلسه-کمیته-تشکیلات-سیستم-ها-و-روش-ها-برگزار-شد.bos