شماره: 490449 تاریخ : 1398/06/13-02:18:49

گام بلندی برای پرورش مدیران تراز جهانی در حوزه فرودگاه ها و ناوبری هوایی؛

انعقاد تفاهم نامه همکاری میان سازمان مدیریت صنعتی و شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران

در دیدار ابوالفضل کیانی بختیاری و سیاوش امیرمکری، تفاهم نامه همکاری میان طرفین منعقد و مبادله و گام بلندی در کشور برای پرورش مدیران تراز جهانی در حوزه فرودگاه ها و ناوبری هوایی برداشته شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، ابوالفضل کیانی بختیاری مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی، در این جلسه ضمن برشمردن توانمندی های سازمان مدیریت صنعتی در زمینه هایی نظیر آموزش های تخصصی و کاربردی؛ مشاوره و تحقیق، کانون های ارزیابی مدیران حرفه ای، مشاوره و اجرای مدیریت چابکی و استراتژی برای سازمان ها و نیز دوره های پرورش مدیران در تراز جهانی و ... اظهار داشت: سازمان مدیریت صنعتی آمادگی دارد دوره های پرورش مدیر در تراز جهانی ویژه مدیران فرودگاه ها و ناوبری هوایی را با همکاری کشور آلمان برگزار کند.

در این جلسه همچنین سیاوش امیرمکری «مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران» ابراز امیدواری کرد که با همکاری سازمان مدیریت صنعتی، سرفصل جدیدی در حوزه آموزش فرودگاه ها و ناوبری هوایی گشوده شود و این سازمان دوره پرورش مدیر در تراز جهانی را عهده دار شود.

از موضوعات این تفاهم نامه، می توان به اجرای پروژه های تحقیقاتی کاربردی در حوزه های مدیریتی و تخصصی؛ ارائه خدمات لازم برای آینده پژوهی، آینده نگاری و تنظیم طرح های معماری سرمایه انسانی و توسعه، آموزش و ظرفیت سازی منابع انسانی؛ اجرای سمینارها، کارگاه ها و دوره های آموزشی کوتاه مدت از سوی سازمان مدیریت صنعتی با توجه به نیازهای شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران اشاره کرد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/انعقاد-تفاهم-نامه-همکاری-میان-سازمان-مدیریت-صنعتی-و-شرکت-فرودگاه-ها-و-ناوبری-هوایی-ایران.bos