شماره: 518328 تاریخ : 1399/06/03-04:12:40

آموزش های محیط زیستی با کمک سایت دیوار

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گفت: توجه ویژه به سایت دیوار و حجم زیاد مراجعات روزانه برای استفاده از خدمات این مجموعه، ظرفیت مناسب و پویایی را به وجود آورده که از آن می توان در جهت انتقال محتوای سالم و آگاهی بخش در زمینه های مختلفی بهره برد که شاید آموزش های محیط زیستی یکی از اولویت ها در این زمینه باشد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از سازمان حفاظت محیط زیست، سرهنگ جمشید محبت خانی در ادامه پیگیری همکاری مشترک در زمینه کاهش جرایم حوزه حیات وحش در فضای مجازی، از مجموعه سایت دیوار بازدید کرد.

وی در این بازدید که به دعوت مدیران سایت دیوار انجام گرفت ضمن تشکر از ایده پردازان جوان این مجموعه در خصوص راه اندازی این کسب و کار نوین و پر مخاطب، از توجه و حساسیت آنها در جهت اصلاح و حذف مضامین و محتوای مجرمانه در حوزه خرید و فروش و قاچاق حیوانات و تخلفات مرتبط قدردانی کرد.

سرهنگ محبت خانی با تاکید بر نقش فرهنگ سازی در رعایت حقوق محیط زیست و حیوانات افزود: از ظرفیت این سایت می توان در راستای آگاهی بخشی و آموزش های زیست محیطی در راستای کاهش تخلفات در این زمینه بهره برد.

در ادامه، اشکان آرمندهی مدیرعامل سایت دیوار ضمن ابراز خرسندی از همکاری دوجانبه با یگان حفاظت محیط زیست کشور در زمینه ساماندهی و اصلاح دسته بندی کسب و کار مرتبط با حیوانات و محیط زیست در سایت دیوار، با بیان گزارشی از روند اقدامات انجام گرفته در چند ماه گذشته در زمینه تغییرات و ایجاد فیلترهای محتوایی در سایت دیوار، از نهایی شدن این اقدامات تا دو ماه آینده خبر داد.

وی با نمایش و تشریح دستورالعمل قدیمی مورد استفاده در سایت دیوار در خصوص موارد ممنوعه خرید و فروش حیوانات و مسایل مرتبط با آنها، بر به روز شدن و اصلاح ساختاری این شیوه نامه با مشارکت مرکز فوریت های سایبری یگان حفاظت محیط زیست و کارشناسان موثق حیات وحش در آینده نزدیک خبر داد.

برای رفع دغدغه و نگرانی فعالان و دلسوزان حیوانات، با تاسیس مرکز فوریت های سایبری یگان حفاظت محیط زیست کشور در فروردین ماه امسال و در هماهنگی مشترک با پلیس فتای ناجا، بررسی، پایش و ایجاد و اصلاح زیر ساخت فعالیت سایت ها و نرم افزارهای مرتبط نیز در دستور کار قرار گرفت و این روند با همکاری فعالان این عرصه، همچنان در حال انجام است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/اموزش-های-محیط-زیستی-با-کمک-سایت-دیوار.bos