شماره: 490445 تاریخ : 1398/06/13-01:59:12

امضای تفاهم نامه همکاری میان سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با شرکت ساپکو

با حضور معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ، تفاهم نامه همکاری‌های مشترک علمی، پژوهشی و فناوری میان سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و شرکت ساپکو به امضا رسید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، اصغر مصاحب «معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران» در مراسم امضای این تفاهم نامه، بیان کرد: این تفاهم نامه در راستای سیاست‌های سازمان و در جهت توانمندسازی حوزه صنایع کوچک کشور در حوزه‌های علمی و فناوری و پاسخگویی به نیازهای صنعت خودرو سازی به ویژه در راستای توسعه نظام مبادلات پیمانکاری فرعی کشور امضا می شود. 

او افزود: باید ارتباط موثر صاحبان صنایع، شرکت های دانش بنیان و جامعه علمی و صنعتی بیشتر شود و در جهت افزایش ظرفیت تولید، اشتغال مولد و بهره وری بیشتر، صاحبان صنایع حرکت کنند. 

مصاحب ادامه داد: وجود ظرفیت های بالقوه قابل توجه در حوزه صنایع کوچک و متوسط و از طرف دیگر تقاضای بالا در خصوص تأمین قطعات و تجهیزات صنعتی جهت تولید محصولات داخلی به خصوص در شرایط تحریم های ظالمانه علیه کشور، حمایت از تولید داخل و اجرای برنامه های توسعه ای نظیر توسعه نظام پیمانکاری فرعی را به یک ضرورت و اولویت تبدیل کرده است. 

او در پایان اضافه کرد: مشابه این تفاهم نامه با ارگان های مرتبط در سایر دبیرخانه های تخصصی در دست اقدام است و امید است با این اقدام، گام موثر دیگری در راستای تحقق شعار سال و حمایت از تولید داخل برداشته شود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/امضای-تفاهم-نامه-همکاری-میان-سازمان-صنایع-کوچک-و-شهرک‌های-صنعتی-ایران-با-شرکت-ساپکو.bos