شماره: 519487 تاریخ : 1399/06/24-05:35:30

شانزدهمین نشست هیات نمایندگان اتاق تهران فردا برگزار می شود

امضای تفاهم نامه همکاری برای بهبود رتبه ایران در شاخص های جهانی کسب و کار

شانزدهمین نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، صبح سه شنبه 25 شهریور ماه به صورت حضوری و با مشارکت نمایندگان بخش خصوصی و دولتی در محل ساختمان اصلی اتاق تهران برگزار می شود.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی اتاق تهران، در نشست شانزدهم هیات نمایندگان اتاق تهران که با حضور معاون اقتصادی وزارت اقتصاد برگزار می شود، تفاهم نامه همکاری میان اتاق تهران و معاونت اقتصادی وزارت اقتصاد با هدف همکاری دو طرف در راستای ارتقای جایگاه ایران در شاخص سهولت انجام کسب و کار بانک جهانی و نیز دو شاخص، رقابت پذیری مجمع جهانی اقتصاد و حقوق مالکیت و بهبود محیط کسب و کار، به امضا خواهد رسید. بر اساس این تفاهم نامه، اتاق تهران با همراهی کمیسیون های مشورتی این اتاق، قرار است در شناسایی و حذف و اصلاح مقررات زائد و مخل کسب و کار با معاونت اقتصادی وزارت اقتصاد و دارایی مشارکت کند.

در این نشست، گزارشی پیرامون وضعیت صدور و تمدید کارت بازرگانی و اتفاقات اخیر در واگذاری این فرآیند به وزارت صمت و چالش های آن ارائه خواهد شد و در ادامه 10 مگاترند آینده تغییرات فناوری و تصویر آن بر اقتصاد ایران، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

شانزدهمین نشست هیات نمایندگان اتاق تهران که فردا سه شنبه 25 شهریورماه جاری ساعت 7 صبح در طبقه هشتم ساختمان شماره یک اتاق تهران برگزار می شود. با توجه به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، به صورت زنده از حساب رسمی اینستاگرام اتاق تهران به نشانی tccim.pr و صفحه اصلی سایت اتاق به نشانی tccim.ir پخش خواهد شد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/امضای-تفاهم-نامه-همکاری-برای-بهبود-رتبه-ایران-در-شاخص-های-جهانی-کسب-و-کار.bos