شماره: 512017 تاریخ : 1399/02/13-11:55:31

وزیر صمت با تبریک روز معلم، تاکید کرد:

امروز فعالیت هزاران مهندس و صنعتگر در عرصه تولید مرهون تلاش معلمان عزیز کشورمان است

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تبریک روز معلم به همه معلمان تلاشگر و فرهیخته کشورمان، تاکید کرد: امروز حضور و فعالیت هزاران مهندس و صنعتگر در عرصه تولید کشور مرهون تلاش ها و زحمات بی بدیل و ارزشمند همه معلمان ارجمند و اساتید دانشگاه های این سرزمین در جای جای کشور عزیزمان ایران است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، رضا رحمانی افزود: کار بزرگ و ارزشمند معلمان عزیز در شکوفاسازی استعدادهای بالقوه کشورمان و ایجاد خودباوری در میان نسل جوان و آینده ساز، در عرصه تولید نمود و جلوه ای خاص یافته است.

وی افزود: فرزندان این سرزمین در سایه مجاهدت ها و دلسوزی های این قشر زحمتکش، امروز در سخت ترین شرایط تحریم های تحمیلی محکم تر و استوار تر از هر روز دیگر، برای اعتلای پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بر می دارند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند "نسل جوانی که در این مسیر پرورش می یابد ثروتی آن چنان انبوه است که هیچ پدیده ارزشمند دیگری با آن برابری نمی کند."؛ لذا وظیفه هر یک از ما مسئولان است تا ثمره سال ها تلاش های مجاهدانه معلمان عزیز را به درستی پاس بداریم و با ایجاد زمینه های بروز و ظهور استعداد ناب جوان ایرانی، مسیر خودکفایی کشورمان را بیش از گذشته هموار سازیم.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/امروز-فعالیت-هزاران-مهندس-و-صنعتگر-در-عرصه-تولید-مرهون-تلاش-معلمان-عزیز-کشورمان-است.bos