شماره: 514878 تاریخ : 1399/04/03-01:50:34

مدیر کل صدا و سیمای مرکز قم:

آماده همکاری با تامین اجتماعی در راستای فرهنگ سازی بیمه ای هستیم

مدیر کل صدا و سیمای مرکز قم در راستای گسترش فرهنگ بیمه ای و تقویت تعاملات و ارتباطات رسانه ملی با دستگاههای اجرایی با مدیرکل تامین اجتماعی استان ، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، حجت الاسلام والمسلمین محمد لطفی نیاسر در این دیدار با اشاره به نقش حیاتی تامین اجتماعی در پشتیبانی از نیروی کار در فرآیند توسعه پایدار کشور بر اساس الگوی اسلامی ایرانی و تعمیق احساس امنیت اقتصادی گفت: فرهنگ سازی و آموزش رسالت رسانه است و قطعا صدا و سیمای قم در راستای افزایش آگاهی عمومی جامعه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و آمادگی آن را دارد در زمینه فرهنگ سازی به کمک تامین اجتماعی بیاید.
مدیرکل تامین اجتماعی قم نیز در این دیدار گفت: اصحاب رسانه همواره یار و مشاور این سازمان در خدمت به جامعه هدف بوده است.
علی اصغر دادخواه افزود: تأمین اجتماعی قم در کنار رسانه ملی و مطبوعات در خدمتگزاری به جامعه و تحقق برنامه های خدمت رسانی به بیش از 783 هزار بیمه شده خود در استان گام بر میدارد.
وی افزود: با پرداخت به موقع حق بیمه توسط کارفرمایان زمینه مناسب برای ارائه خدمات مطلوبتر توسط این سازمان مهیا می شود.
تقویت تعاملات فی مابین، فرهنگ سازی بیمه ای در جامعه از طریق صدا و سیما و تبیین نقش تامین اجتماعی در پایداری و توسعه اشتغال پایدار از جمله مباحث مطرح شده در این دیدار بود که طرفین بر ادامه رایزنی ها تاکید کردند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/اماده-همکاری-با-تامین-اجتماعی-در-راستای-فرهنگ-سازی-بیمه-ای-هستیم.bos