شماره: 510353 تاریخ : 1399/01/18-10:21:42

اقدمات سازمان فنی و حرفه‌ای برای مقابله با کرونا

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: سازمان فنی و حرفه ای با تجهیز کارگاه‌های خود تاکنون موفق به تولیداتی برای مقابله با ویروس کرونا شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، حامد شمس روز دوشنبه در حساب کاربری خود در توییتر خود درباره اقدامات سازمان فنی و حرفه ای برای مقابله با کرونا نوشت: سازمان فنی و حرفه‌ای با تجهیز کارگاه‌های خود تاکنون موفق به تولید سه میلیون و 768 هزار و 620 ماسک، 84 هزار و 679 دست لباس ایزوله ، 28 هزار و 120 جفت دستکش و 13 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده برای مقابله با ویروس کرونا شده است و البته که با پخت غذا و شیرینی نیز به یاد کادر درمان کشور بوده است. 

وی همچنین در توییت دیگری با اشاره به راه اندازی فروشگاه مجازی کفش ملی اعلام کرد: «با شیوع کرونا قول دادم که حتما راه اندازی فروشگاه‌های مجازی کفش ملی را پیگیری خواهم کرد؛ الوعده وفا».

شمس گفت: کرونا و تعطیلات آن مانع تلاش تولیدکنندگان کفش با نشان تجاری «کفش ملی» نشد و سرانجام فروشگاه مجازی را راه اندازی کردند. 

رییس روابط عمومی وزارت کار اضافه کرد: «تعطیلات و نوروز مانع تلاش شبانه‌روزی بچه های کفش ملی نشد و بالاخره توانستند برای عموم مردم و به ویژه صاحبان اصلی این نشان که بازنشستگان کشور هستند خدمات ‌آنلاین ارائه دهند». 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/اقدمات-سازمان-فنی-و-حرفه‌ای-برای-مقابله-با-کرونا.bos