شماره: 225036 تاریخ : 1395/06/18-05:53:27

وزیر کشور:

اقتصاد مقاومتی راهی برای توسعه پایدار است

وزیر کشور اقتصاد مقاومتی را راهی برای توسعه پایدار در کشور دانست و گفت: برای این منظور باید از تمام ظرفیت های مردمی برای تحقق این سیاست استفاده کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، عبدالرضا رحمانی فضلی روز پنجشنبه در مراسم افتتاح تقاطع غیرهمسطح قدس در قزوین، افزود: توسعه و پیشرفت کشور را با توکل بر عنایت های الهی، تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری و با حضور و مشارکت گسترده مردم با قوت ادامه خواهیم داد.

وی ادامه داد: خوشبختانه با تلاش شبانه روزی مسئولان و همراهی مردم، کشور در حوزه اقتصاد مقاومتی مسیر رشد، توسعه و تعالی را پیش روی خود قرار داده و در حوزه امنیت نیز وضعیت خوبی داریم. 


وزیر کشور با تقدیر و تشکر از فعالیت قرارگاه خاتم الانبیا (ص)، این مرکز را از افتخارات کشور برشمرد و گفت: قرارگاه خاتم با دارا بودن نیروهای با انگیزه و بهره وری بالا و استفاده از زمان بندی ها و استانداردهای موجود خود، همواره در دیوان محاسبات کشور از جایگاه و رتبه های قابل توجهی برخوردار بوده است.


وی اضافه کرد: دولت تدبیر و امید هم نظر بسیار مناسب و مثبتی را نسبت به قرارگاه خاتم الانبیا (ص) داشته و در حال حاضر نیز در بسیاری از طرح ها از جمله راه سازی، پل سازی، راه آهن، احداث سد و ابنیه های تاریخی مشغول به فعالیت است.


به گفته رحمانی فضلی، قرارگاه خاتم (ص) در استان قزوین نیز طرح های ارزشمندی را در دستور کار خود قرار داده است.


وزیر کشور در پایان افزود: بی شک همکاری و همراهی مسئولان اجرایی استان از جمله استاندار و نمایندگان مجلس، اعضای شورای شهر و شهردار باعث می شود طرح های بزرگی در سطح استان اجرایی و به بهره برداری برسد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/اقتصاد-مقاومتی-راهی-برای-توسعه-پایدار-است.bos