شماره: 311910 تاریخ : 1396/10/02-01:50:25

سخنگوی دولت:

آقای دادستان به قاچاقچیان امان ندهید

سخنگوی دولت با انتقاد از اظهارات دادستان کل کشور گفت: دادستان کل کشور قدرت قضایی دارد و انتظار هست به جای حرف یک لحظه هم امان ندهند و اقدامات قضایی کنند چون هر اتفاقی بیفتد همه مقامات سه قوه در مظان این اتهام قرار می‌گیرند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی قاچاق کالا، محمدباقر نوبخت در حاشیه جلسه هیات دولت به سخنان دادستان کل کشور مبنی بر اینکه فرزندان مقامات در فساد و قاچاق فعال هستند واکنش نشان داد و گفت: دادستان کل کشور که باید درباره مبارزه با قاچاق اقدام عملی کند اعلام کرده که برخی مقامات به جای اینکه دلسوزانه با قاچاق مبارزه کنند، خودشان یا فرزندانشان در این امر سهم دارند و چطور انتظار دارید این مبارزه به نتیجه برسد؟ پاسخ ما این است که ما هم همین انتظار داریم؛ این سخن در فضای مجازی نبود بلکه توسط دادستان کل کشور مطرح شد که قدرت قضایی دارد و انتظار هست به جای حرف یک لحظه هم امان ندهند و اقدامات قضایی کنند چون هر اتفاقی بیفتد همه مقامات سه قوه در مظان این اتهام قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: ما ناراحتیم که چرا چنین سخنی از سوی دادستان کل کشور در رسانه ها مطرح می شود، هرکس که در فساد نقش دارد و در قاچاق دست دارد را باید قوه قضاییه با توانایی که دارد، دستگیر کند یا مورد بازخواست قرار دهد، این که چنین حرفی به صورت کلی از سوی دادستان مطرح شود، همه مسئولان را در بر می گیرد و چنین سخن گفتنی در شان دادستان کل کشور نیست. از مسئولان قوه قضائیه تقاضا دارم که به سمتی بروند که این جرم را در کسانی جستجو کنند که انجام داده‌اند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/اقای-دادستان-به-قاچاقچیان-امان-ندهید.bos