شماره: 518454 تاریخ : 1399/06/05-01:01:03

مرکز مدیریت اطلاعات راه ها اعلام کرد:

افزایش 5.2 درصدی حجم تردد در محورهای مواصلاتی کشور

مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد: اطلاعات دریافتی از 2 هزار و 222 ترددشمار فعال در محورهای برون شهری، حاکی از افزایش 5.2 درصدی حجم تردد نسبت به روز قبل را نشان می دهد.

به گزارش بانک و صنعت، براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه های ترددشمار وگشت های شعب راهداری سراسر کشور، اکنون به استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذکر شده در این گزارش، سایر محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن ها به روال عادی در جریان است.

سهم وسایل نقلیه سنگین نیز 15.9 درصد از مجموع حجم تردد روز گذشته را به خود اختصاص داد.

اوج تردد بین ساعتهای 18 تا 19 و کمترین میزان رفت و آمد خودروها، بین ساعتهای 3 تا 4 بامداد انجام شد.

محدودیت های ترافیکی چهارشنبه پنجم تا سه شنبه 11 شهریور

موتورسیکلت:

تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر امروز (چهارشنبه) تا 6 بامداد روز سه شنبه 11 شهریور، از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران– سمنان– مشهد و بالعکس ممنوع است اما تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

سواری:

در محور کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 امروز (چهارشنبه) و فردا (پنجشنبه) تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد، از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران-شمال ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 امروز و فردا 5 و 6 شهریور تا 2 بامداد روزهای بعد، از کرج (دوراهی شهرستانک) و آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه نیز از ساعت 15 تا 24 روز جمعه هفتم شهریور، از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران-شمال ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 روز جمعه مورخ هفتم شهریور از کرج (دوراهی شهرستانک) و آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز شنبه 8 شهریور از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 روز شنبه 8 شهریور از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران-شمال به صورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روزهای یکشنبه و دوشنبه 9 و 10 شهریور تا 2 بامداد روزهای بعد، از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال بسمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روزهای یکشنبه و دوشنبه 9 و 10 شهریور تا 2 بامداد روزهای بعد، از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران-شمال به صورت یکطرفه خواهد بود.

در محور هراز، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه 8، 9 و 10 شهریور تا 2 بامداد روزهای بعد، از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 همین روزها تا 2 بامداد روزهای بعد، از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به صورت یکطرفه خواهد بود.

درصورت افزایش یا کاهش حجم تردد و به منظور تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه تمدید یا لغو محدودیت ها در محورهای فوق توسط مامورین پلیس راه در محل اعمال می شود.

نقلیه سنگین (به استثنای حاملان موادسوختی یا فاسدشدنی) :

در محور کندوان: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

در محور هراز تردد کلیه تریلرها کماکان ممنوع است.

همچنین تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 امروز (چهارشنبه) تا 2 بامداد روز بعد، از محور هراز ممنوع است.

تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها نیز به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 روزهای پنجشنبه، جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه 6، 7، 8، 9 و 10 شهریور تا 2 بامداد روزهای بعد، از محور هراز ممنوع است.

در محور تهران-فیروزکوه-قائم شهرو سمنان-قائم شهر؛ تردد انواع تریلر و کامیون ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 تا 24 روز یکشنبه 9 شهریور از مسیر شمال به جنوب در محور فوق ممنوع است.

در محور آستارا - اردبیل و بالعکس؛ تردد انواع تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 تا 24 روزهای پنجشنبه و یکشنبه 6 و 9 شهریور در محور فوق ممنوع است.

در محور قدیم رشت-قزوین و بالعکس؛ تردد انواع تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 تا 24 پنجشنبه و یکشنبه 6 و 9 شهریور در محور فوق ممنوع است.

در محور سلفچگان-قم (باند رفت به سمت قم)؛ تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 14 تا 24 روز یکشنبه 9 شهریور از محور سلفچگان به قم ممنوع بوده و مسیر جایگزین آزادراه تهران-ساوه-سلفچگان است.

ممنوعیت تردد بدلیل مداخلات جوی

محور رامیان – اولنگ – شاهرود در استان های گلستان و سمنان، محور فرعی شمشک – دیزین در استان های البرز و تهران، شهداد – نهبندان در استان کرمان، خرم آباد – پلدخترع در استان لرستان و محور قزوین - همدان کیلومتر 110، واقع در استان همدان، تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/افزایش-52-درصدی-حجم-تردد-در-محورهای-مواصلاتی-کشور.bos