شماره: 514466 تاریخ : 1399/03/26-12:18:17

افتتاح مرکز تخصصی بیمه های زندگی در استان زنجان

مرکز تخصصی بیمه زندگی در استان زنجان با حضور دکتر سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی، دبیرکل سندیکای بیمه گران افتتاح گردید.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه کارآفرین، در بازدید دکتر غلامرضا سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی از استان زنجان، مرکز تخصصی بیمه های زندگی بیمه کارآفرین افتتاح گردید. در این مراسم دبیرکل سندیکا، رئیس صندوق خسارت های بدنی، مدیران عامل شرکت های بیمه ای و مدیران شعب شرکت های بیمه ای نیز حضور داشتند.

در آغاز این مراسم علیرضا حجتی معاون مدیرعامل در امور توسعه بازار و شبکه فروش شرکت بیمه کارآفرین؛ ضمن خیر مقدم نسبت به مدیران ارشد صنعت بیمه، گزارش کاملی از اقدامات بیمه کارآفرین در بخش بیمه های زندگی و تفکیک صورت های مالی عمر و غیرعمر ارایه نمودند. به بیان توضیحاتی در خصوص طرح ابتکاری مراکز تخصصی بیمه های عمر و کیفی سازی شبکه فروش که در راستای خدمت رسانی هر چه بهتر به بیمه گذاران و اهداف عالیه شرکت بیمه کارآفرین، پرداخت.

حجتی در ادامه افزود؛ با درایت و تلاشهای خستگی ناپذیر مدیر عامل محترم بیمه کارآفرین و حمایتهای هیات مدیره بعد از تصویب صورتهای مالی در مجمع، سود مشارکت در منافع قابل توجهی به بیمه گذاران عمر پرداخت خواهد شد که این موضوع امید روشنی برای بیمه گذاران عمر به ارمغان خواهد آورد.

در ادامه این مراسم دکتر سلیمانی، ضمن تشکر از بیمه کارآفرین و عباس امانلو مدیریت استان زنجان که جهت ارتقاء علمی و کیفی نمایندگان فعالیت می کنند ابراز امیدواری نمود که راه اندازی چنین مرکزهایی می تواند نسبت به افزایش پرتفوی و ضریب نفوذ صنعت بیمه در کشور کمک شایانی داشته باشد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/افتتاح-مرکز-تخصصی-بیمه-های-زندگی-در-استان-زنجان.bos