شماره: 446959 تاریخ : 1397/11/04-12:39:26

افتتاح شعبه زیراب بانک قرض الحسنه مهر ایران در مازندران/ جانمایی دو شعبه در استان زنجان

بانک قرض الحسنه مهر ایران با هدف بهبود و توسعه شبکه توزیع خدمات و تبادل اطلاعات بانک با مشتریان اش به افتتاح و راه اندازی شعبه زیراب (کد 6805) در استان مازندران اقدام کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، شعبه زیراب این بانک در راستای سهولت ارتباط مشتریان و سرعت دسترسی به خدمات حضوری بانکی براساس رویکرد مشتری محور در استان مازندران افتتاح شد.

هموطنان می توانند برای برخورداری از خدمات حضوری بانکی به آدرس: مازندران، شهر زیراب، خیابان امام رضا (ع)، جنب بانک قوامین مراجعه و با شماره تلفن 42458695 تماس حاصل نمایند.

شایان ذکر است، بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظورتسهیل دسترسی مردم به خدمات بانکی به عنوان یکی از مهمترین دغدغه های تحقق مسئولیت های اجتماعی و با هدف توزیع عادلانه خدمات بانکداری قرض الحسنه اقدام به تغییر مکان دو شعبه خود در استان زنجان کرده است.

بر این اساس، شعبه قدیم بعثت به مکان جدید واقع در خیابان خرمشهر زنجان منتقل و با نام شعبه خرمشهر (4215) آغاز بکار نموده و در اقدامی دیگر شعبه امام خمینی (4208) نیز به نشانی: زنجان، بلوار آزادی، خیابان امام خمینی، پائین تر از میدان عقاب، جنب ساختمان ممتاز انتقال یافته است.

 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/افتتاح-شعبه-زیراب-بانک-قرض-الحسنه-مهر-ایران-در-مازندران-جانمایی-دو-شعبه-در-استان-زنجان.bos