شماره: 521224 تاریخ : 1399/07/22-11:35:58

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی اعلام کرد

آغاز فاز دوم رتبه ‏بندی کسب وکارهای دارای نماد اعتماد الکترونیکی

فاز دوم رتبه ‏بندی و اختصاص ستاره‏ های اینماد به کسب و کارهای دارای نماد اعتماد الکترونیکی از سوی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، وابسته به وزارت صمت آغاز شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، این مرکز در راستای انجام مأموریت های خود در حوزه ساماندهی و رتبه ‏بندی کسب و کارهای الکترونیکی با هدف فرهنگ ‏سازی، کمک به ارتقا کیفیت فضای تجارت الکترونیکی کشور و حمایت از حقوق فعالان این حوزه به ویژه مصرف ‏کنندگان و خریداران، در نخستین فاز اجرا، اقدام به انتشار عمومی اطلاعات عملکرد کسب و کارهای دارای اینماد در سه شاخص پاسخگویی به شکایات، مغایرت از دستورالعمل نماد و سابقه فعالیت در پروفایل اینماد کرده است.

در همین راستا فاز دوم اجرای رتبه‏ بندی کسب و کارهای دارای نماد اعتماد الکترونیکی با همکاری سازمان مدیریت صنعتی و با هدف اختصاص ستاره های نماد اعتماد الکترونیکی به کسب و کارها آغاز شده است.

لازم به ذکر است، کسب و کارهای دارای نماد اعتماد الکترونیکی که متقاضی شرکت در فرآیند رتبه ‏بندی و دریافت ستاره های اینماد هستند، می توانند با مراجعه به بخش درخواست رتبه ‏بندی در کارتابل اینماد خود، نسبت به شروع فرآیند مرتبط، اقدام کنند.

ذکر این نکته ضروری است که از این پس دریافت ستاره های نماد از سطح دو ستاره تا 5 ستاره بر مبنای درخواست کسب و کارها و بر اساس امتیاز دریافتی خواهد بود.

هم‏چنین، صاحبان کسب و کارها می توانند سوالات خود در این حوزه را از طریق پست الکترونیکی rating@ecommerce.gov.ir مطرح کنند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/اغاز-فاز-دوم-رتبه-‏بندی-کسب-وکارهای-دارای-نماد-اعتماد-الکترونیکی.bos