شماره: 489893 تاریخ : 1398/06/02-01:18:59

آغاز عملیات اجرایی و افتتاح 32 پروژه صنعتی، معدنی و تجاری در هرمزگان طی هفته دولت

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از آغاز عملیات اجرایی و افتتاح 32 پروژه صنعتی، معدنی و تجاری در هفته دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، خلیل قاسمی گفت: در هفته دولت 23 پروژه با سرمایه گذاری بیش از سه هزار و 167 میلیارد ریال و اشتغال یک هزار و 481 نفر افتتاح می گردد.

قاسمی افزود: در این هفته آغاز عملیات اجرایی 6 پروژه با سرمایه گذاری بیش از یک هزار و 994 میلیارد ریال و پیش بینی اشتغال 159 نفر به زمین زده خواهد شد.

وی اعلام کرد: با پیگیری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یک واحد صنعتی با سرمایه بیش از شش میلیارد ریال احیاء شد که زمینه اشتغال 7 نفر به صورت مستقیم مهیا شده است.

قاسمی از مسئولیت های اجتماعی واحدهای صنعتی سخن گفت و اظهار داشت: واحد صنعتی معماران تجارت آفتاب با سرمایه 170 میلیارد ریال در طرح مسئولیت های اجتماعی استان شرکت نموده و در هفته دولت یک مدرسه در شهرستان میناب افتتاح و عملیات اجرایی یک مدرسه در اولین روز از هفته دولت در بندرعباس آغاز خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان در پایان خاطر نشان کرد: تعداد کل پروژه های صنعتی، معدنی و تجاری هرمزگان که هفته دولت افتتاح و عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد، 32 مورد با سرمایه گذاری بیش از پنچ هزار و 338 میلیارد ریال و اشتغال مستقیم بیش از یک هزار و 647 نفر خواهد بود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/اغاز-عملیات-اجرایی-و-افتتاح-32-پروژه-صنعتی-معدنی-و-تجاری-در-هرمزگان-طی-هفته-دولت.bos