شماره: 312758 تاریخ : 1396/10/11-07:26:06

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی خبر داد

آغاز طرح توراپراتور مجازی از هفته آینده

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفت: ثبت‌نام فارغ‌التحصیلان و دانشجویان تمام رشته‌های دانشگاهی کشور به عنوان توراپراتور مجازی برای محصولات گردشگری از هفته آینده آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری امروز دوشنبه 11 دی 96 با اعلام این خبر اظهار کرد: فارغ‌التحصیلان و دانشجویان تمام رشته‌های دانشگاهی می‌توانند از شنبه هفته آینده 16 دی با ثبت نام در tourismcalendar  درخواست خود را برای فعالیت به عنوان توراپراتور مجازی اعلام کنند.

 

وی تصریح کرد: پس از ثبت‌نام، بررسی‌های اولیه در مورد این افراد از سوی کار‌شناسان معاونت گردشگری انجام می‌شود، همچنین روش‌ها و شیوه‌های فعالیت در این حوزه به علاقه‌مندان آموزش داده می‌شود .

معاون رئیس‌جمهوری با اشاره به اینکه اشتغال‌زایی و توسعه اقتصادی از اهداف مهم اجرای این طرح است، یادآور شد: دانشجویان و فارغ‌التحصیلانی که در این حوزه به عنوان توراپراتور مجازی فعالیت می‌کنند بابت جذب گردشگر مبالغی را به عنوان دستمزد دریافت می‌کنند.

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری افزود: این روش در جذب گردشگران و رشد و توسعه صنعت گردشگری همچنین فعال شدن تاسیسات گردشگری موثر است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/اغاز-طرح-توراپراتور-مجازی-از-هفته-اینده.bos