شماره: 522316 تاریخ : 1399/08/14-04:02:35

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی خبر داد:

آغاز ساخت 1600 میلیارد تومان پروژه بندری و دریایی در سیستان و بلوچستان

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از بهره برداری تعدادی از پروژه های عمرانی و آغاز ساخت تعدادی پروژه دیگر در بندر چابهار امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی خبر داد.

به گزارش بانک و صنعتبه نقل ازپایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد راستاد، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، صبح امروز در حاشیه مراسم بهره برداری از پروژه های سازمان بنادر و دریانوردی در بندر چابهار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعدادی از پروژه های توسعه ای بندر چابهار امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری می رسد که با سرمایه گذاری بیش از 4,130 میلیارد ریال اعتبار احداث شده است.

وی افزود: اهم این پروژه های تکمیل شده، ترمینال کانتینری طرح توسعه ای بندر چابهار و بخش های مختلف این ترمینال، تأسیسات روبنایی پایانه کانتینری پروژه های مرتبط با شناورهای عملیاتی بندر چابهار و همچنین ساخت یک فروند قایق حفاظت بندر چابهار که توسط تولیدکنندگان داخلی ساخته شده را شامل می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین از آغاز عملیات اجرایی 11 پروژه دیگر در مراسم امروز خبر داد و گفت: این 11 پروژه در مجموع با اعتبار 15 هزار و 964 میلیارد ریال ساخته خواهد شد.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از شروع 5 پروژه دیگر با سرمایه گذاری بخش خصوصی با اعتبار 9140 میلیارد دیگر خبر داد و یادآور شد: این پروژه ها شامل مخازن محصولات پتروشیمی، انبارهای نگهداری کالا، مخازن فرآورده های نفتی و تأسیسات نگهداری کالای فله و مواد غذایی خواهد بود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/اغاز-ساخت-1600-میلیارد-تومان-پروژه-بندری-و-دریایی-در-سیستان-و-بلوچستان.bos