شماره: 6541 تاریخ : 1391/07/15-09:55:14

اعتماد مردم به وعده‌های دولتمردان کاهش یافته است

یک عضو هیات رئیسه مجلس گفت: امروز به جای فرافکنی همه باید یکپارچه فعال شوند تا مشکلات موجود با نتیجه‌ای مثبت به پایان برسد.

 

عبدالرضا مصری درباره مشکلات بازار ارز کشور و تاثیر تحریم‌های ضد ایرانی بر این بازار و اظهارات رئیس جمهور در این‌باره، گفت: مشکل رشد قیمت ارز و نوسانات شدید آن مسئله‌ای یک بعدی نیست، نگاه تک بعدی تنها به تاثیر گذاری تحریم‌ها، پاک کردن صورت مسئله است.

باید بر مقابله با آشفتگی‌های بازار تدابیر لازم درنظر گرفته می‌شد

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه تحریم‌های غرب هم تا حدودی بر مشکلات اقتصادی ایران تاثیر گذار بوده است، تاکید کرد: تحریم‌های ضد ایرانی غرب و تاثیر آن بر اقتصاد امری خلق الساعه و آنی نبود و قابل پیش بینی بود و باید برای مقابله با اثرات آن تدابیر لازم از سوی دستگاه‌های اجرایی در نظر گرفته می‌شد تا این آشفتگی‌ها امروز گریبان بازار ارز کشور را نمی‌گرفت.

دولت مشکلات را به طور شفاف با مردم در میان نگذاشته است

وی با یادآوری اینکه دولت به صورت شفاف مشکلات قابل پیش بینی را با مردم در میان نگذاشته، تصریح کرد: اگر دولت مردم را نسبت به مشکلات پیش‌رو آگاه می‌کرد آن گاه مردم و دولت در اقدامی منسجم و یکپارچه برای انجام اقدامات لازم در مقابله با تحریم‌ها آمادگی‌های مورد نیاز را پیدا می‌کردند و تدابیر لازم را به‌کار می‌بستند.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: اگر از ابتدا با مردم به صورت شفاف درباره تحریم‌ها و اثرات آن صحبت می‌شد بار روانی بر روان مردم تاثیر نمی‌گذاشت و مشکلات کنونی پدیدار نمی‌شد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/اعتماد-مردم-به-وعده‌های-دولتمردان-کاهش-یافته-است.bos