شماره: 348353 تاریخ : 1397/02/17-04:34:28

استقبال جامعه دانشگاهی از غرفه پژوهشکده بیمه در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

پژوهشکده بیمه با ارائه بیش از 130عنوان کتاب عمومی و تخصصی در حوزه های مختلف بیمه در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با استقبال چشمگیر جامعه دانشگاهی همراه شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ روابط عمومی پژوهشکده بیمه اعلام کرد: حضور جمعی از نویسندگان کتب بیمه ای در غرفه این پژوهشکده باعث رونق مراجعات و گفت و گوی علاقه مندان مطالب بیمه ای و نویسندگان شده است.

این گزارش می افزاید با توجه به عمومیت مطالب بیمه ای و تقاضای بسیاری از مراجعان برای عرضه کتاب های بیمه در سالن های پر بازدید، مذاکرات لازم با متولیان امور نمایشگاهی انجام شده است تا پژوهشکده بیمه در نمایشگاه های بعدی علاوه بر ارائه کتب خود در بخش انتشارات دانشگاهی بتواند غرفه دیگری در بخش عمومی در اختیار داشته باشد.
گفتنی است پژوهشکده بیمه جهت مشارکت هر چه بیشتر علاقه مندان، تخفیف 30 درصدی جهت خرید کلیه کتاب های منتشر شده را در نظر گرفته است.
علاقه مندان برای بازدید از انتشارات پژوهشکده بیمه پژوهشکده بیمه می توانند به سالن ناشران دانشگاهی- سالن f6 غرفه 94 مراجعه نمایند. 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/استقبال-جامعه-دانشگاهی-از-غرفه-پژوهشکده-بیمه-در-نمایشگاه-بین-المللی-کتاب-تهران.bos