شماره: 518629 تاریخ : 1399/06/10-01:36:00

معاون وزیر کار خبر داد:

استفاده ازمنابع بازپرداختی تسهیلات روستایی برای واریزوام های جدید

معاون وزیر کار گفت: طبق اعلام بانک مرکزی، می توان با استفاده از منابع بازپرداختی تسهیلات اشتغال روستایی، وام های جدید پرداخت کرد.

به گزارش بانک و صنعت، عیسی منصوری در نشست مدیران تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان های کشور از امکان استفاده مجدد منابع بازپرداختی تسهیلات اشتغال روستایی خبر داد و گفت: طبق اعلام اخیر بانک مرکزی مشکلی در استفاده مجدد از منابع بازپرداختی برای پرداخت وام های جدید وجود ندارد.

وی افزود: مدیران تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ها باید کار پالایش وام های روستایی را به اتمام برسانند و تعداد و وضعیت طرح ها را اعلام کنند.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص استفاده از سهم سرمایه در گردش برای طرح های جدید، تصریح کرد: اولویت در این دوره، طرح های موجود هستند که نیاز به سرمایه در گردش دارند و بعد از آن می توان به سمت طرح های ایجادی جدید رفت.

وی گفت: ابلاغ شده با همکاری معاونت امور تعاون، در تامین مالی قرارداد ها اولویت به تعاونی ها داده شود چرا که ظرفیت خوبی دارند و این موضوع مورد تایید بانک مرکزی نیز است.

منصوری همچنین خواستار اجرای سه طرح از رسته های پر اشتغال در استان ها ذیل برنامه های تکاپو تا پایان سال شد و از مدیران تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ها خواست در سال آخر دولت، فعالیت های خود را به دقت مستند کنند و نظارت ها را دقیق انجام دهند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/استفاده-ازمنابع-بازپرداختی-تسهیلات-روستایی-برای-واریزوام-های-جدید.bos