شماره: 311528 تاریخ : 1396/09/27-06:14:55

مدیر کل امور مالیاتی قزوین:

استرداد مالیات بر ارزش افزوده تولید کنندگان در کوتاه ترین زمان

مدیر کل امور مالیاتی قزوین اظهار داشت: در راستای حمایت از تولید کنندگان و صادرکنندگان،استرداد مالیات بر ارزش افزوده تولید کنندگان در کوتاه ترین زمان ممکن در حال انجام است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان امور مالیاتی کشور، پورامیدی، مدیرکل امور مالیاتی قزوین در جلسه با مدیرکل دفتر توسعه صادرات محصولات صنعتی و معدنی سازمان توسعه تجارت و معاون اقتصادی استاندار که در سازمان صنعت معدن و تجارت استان برگزار شد اظهارداشت: این جلسه با هدف بررسی مشکلات ، موانع تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات شوینده و حمایت از کنسرسیوم و انجمن های شوینده تشکیل شده است.

پورامیدی در ادامه با اشاره به مشکلات نقدینگی واحدهای تولیدی در کشور گفت: یکی از مسائلی که می تواند در تامین بخشی از نیازهای نقدینگی تولیدکنندگان موثر باشد، استرداد مالیات بر ارزش افزوده مودیانی است که در این حوزه از اداره مالیاتی طلبکار هستند و این فرایند استرداد در کوتاه ترین زمان ممکن در حال انجام است و این اقدام برای تولید کنندگان و فعالان اقتصادی موثر خواهد بود.
مدیر کل امور مالیاتی قزوین خاطر نشان کرد: رویکرد امور مالیاتی استان کمک به تولیدکنندگان و صادرکنندگان است و از هیچ گونه همراهی در این بخش دریغ نمی کنیم.
وی در ادامه با اشاره به بند(و)تبصره(5)قانون بودجه سال 1396 گفت: مودیان مالیاتی که بدهی آنها به اداره کل امور مالیاتی استان قطعی شده و همزمان از سایر دستگاههای دولتی در سطح کشور طلبکار هستند، 
می توانند با درخواست صدور اوراق تسویه خزانه، بدهی را با طلب خود تسویه نمایند و این فرصتی مناسب برای تسویه بدهی مالیاتی مودیان است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/استرداد-مالیات-بر-ارزش-افزوده-تولید-کنندگان-در-کوتاه-ترین-زمان.bos