شماره: 518512 تاریخ : 1399/06/06-11:00:01

استاندار بوشهر در نشست با مدیران پست بانک ایران بر گسترش همکاری ها تاکید کرد

عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در نشست با علیرضا واحدپور مدیر امور استانها و بازاریابی و جمال مقصودی مدیر امور نظارت و حقوقی پست بانک ایران که به منظور معرفی حیدر پوررهنما مدیرجدید پست بانک استان بوشهر در محل استانداری برگزار شد بر گسترش همکاری ها و تعاملات بیش از پیش تاکید کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، گراوند در ادامه از تلاش ها و پیگیری های حمید دشتی معاون مدیریت شعب استان بوشهر طی پذیرش مسئولیت ابراز امیدواری کرد که با حضور پوررهنما، همکاری ها و تعاملات بیش از پیش گسترش یافته و همه با اتحاد و همدلی به تحقق اهداف دولت کمک کنیم.
مقصودی نیز در این جلسه ضمن تقدیر از حمایت های استاندار ابراز امیدواری که حضور مدیریت جدید بر تعامل بیشتر و گسترش خدمات بانکداری الکترونیک درسطح استان کمک خواهد کرد.
واحدپور از حمایت های مجموعه استانداری در راستای گسترش خدمات پست بانک ایران درسطح استان تقدیر نمود و پوررهنما هم آمادگی لازم را جهت همکاری و تعامل بیشتر با مدیران استان و ایجاد بستر مناسب جهت ایجاد اشتغال پایدار و توسعه خدمات پست بانک ایران درسطح استان اعلام کرد.
همچنین پیش از این نشست مراسم معارفه پوررهنما با حضور واحدپور، مقصودی، علی سملیان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر، حمید دشتی معاون و جمعی از کارکنان پست بانک استان برگزار شد که طی آن دشتی ضمن تبریک به پوررهنما، گزارش عمکرد استان را ارائه و روسای شعب نیز عملکرد هریک از شعب را تبیین نمودند.
سملیان نیز در این جلسه ضمن تبریک به مدیرجدید و تقدیر از زحمات دشتی بر گسترش همکاری ها و همدلی بیشتر مجموعه ها برای گسترش خدمات بانکداری الکترونیک درسطح استان تاکید کرد.
پوررهنما در ادامه این جلسه ضمن تشکر از حسن اعتماد مدیرعامل پست بانک ایران ابراز امیدواری کرد که بتواند با بهرمندی از ظرفیت های بانک و استان، رضایتمندی بیش از پیش مشتریان، کارکنان و سهامداران را فراهم نماید.
گفتنی است: مقصودی در این جلسه به تشریح اهداف بانک و توانمندی های استان پرداخت و واحدپور هم درپایان از زحمات دشتی تقدیر و با تبریک به پوررهنما گفت: بایستی با استفاده از تمام ظرفیت استان به تحقق اهداف بانک کمک کرده و رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان را فراهم نماییم.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/استاندار-بوشهر-در-نشست-با-مدیران-پست-بانک-ایران-بر-گسترش-همکاری-ها-تاکید-کرد.bos