شماره: 312259 تاریخ : 1396/10/05-06:32:21

ارزیابی نظارت عالیه بهره برداری از شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان انجام شد

بر اساس مکاتبات ارسالی از سوی شرکت توانیر، ارزیابی نظارت عالیه بهره برداری از این شرکت انجام پذیرفت و ممیزان اعزامی طی 3 روز (28 الی 30 آذر 96) با حضور در واحدهای مختلف زیرمجموعه معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان، فعالیتهای توزیع برق گیلان در زمینه بهره داری را مورد ممیزی قرار دادند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی توانیر، در مراسم افتتاحیه ارزیابی نظارت عالیه بهره برداری توزیع نیروی برق استان گیلان که 28 آذر 1396 برگزارشد، مهندس طالبی مدیرعامل شرکت خاطرنشان کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از جمله شرکتهای بزرگ خدمت رسان است که با شبکه های توزیع برق گسترده، بیشترین پراکندگی مشترکان را در سطح کشور دارد.

وی افزود: طی سالهای اخیر با تغییرات اقلیمی استان مواجه هستیم که بارش برف سنگین در زمستان و گرمای شدید تابستان را به همراه دارد و این امر موجب شده که کار در این شرکت بسیار طاقت فرسا شود اما پرسنل خدوم و سختکوش شرکت توزیع برق گیلان با تکیه بر ایمان و پشتکار قوی در سخت ترین شرایط به مردم شریف استان خدمت رسانی می کنند که این مسئله موجب فخر و مباهات توزیع برق گیلان است.

وی در ادامه افزود: انجام فرایندهای ارزیابی و ممیزی در شرکتها می تواند موجب تعالی سازمانی شود و امیدوارم که با حضور ممیزان گرامی و استفاده از تجربیات ارزشمندشان بتوانیم در مسیر تعالی سازمانی و پیشرفت صنعت برق کشور گامهای موثری برداریم.

در ادامه مهندس بستانی معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان اظهار داشت: انجام ارزیابی ها در بررسی عملکرد شرکتها و سازمانها موجب شناسایی نقاط ضعف و قوت سازمان شده و نتیجه آن فرآیندی است که موجب تحقق اهداف و برنامه ریزی مطلوب و چشم انداز عالی برای سازمانها در رسیدن به این اهداف است.

وی افزود: انجام فرآیند ممیزی که بوسیله کارشناسان با تجربه و توانمند انجام می شود موجب می شود که ما بتوانیم با استفاده از تجربیات و رهنمودهای شما به اهداف خوبی در حوزه بهره برداری شرکت دست یابیم.

در پایان مراسم افتتاحیه ارزیابی نظارت عالیه بهره برداری توزیع نیروی برق استان گیلان نیز مهندس موسوی معاون بهره برداری و دیسپاچینگ جنوب کرمان و رئیس گروه ممیزی ضمن بیان خرسندی از حضور در شرکت توزیع برق گیلان فرآیند ممیزی را وسیله ای برای رسیدن به تعالی سازمانی دانسته و گفت: ارزیابی هایی که در طول سال انجام می شود موجب می شود که اطلاعات و تجربیات ارزشمند در بین سازمانها انتقال یابد.

همچنین در این مراسم مهندس احساندوست مدیر امور دیسپاچینگ و فوریتهای برق توزیع برق گیلان گزارشی از معرفی استان گیلان و فعالیتهای شرکت برای حضار بیان کرد.

طی فرآیند از پیش تعیین شده ممیزی، ارزیابان با حضور در محل کار معاون بهره برداری و دیسپاچینگ، امور دیسپاچینگ و فوریتهای برق، دفتر نظارت بر بهره برداری و دفتر ایمنی و کنترل ضابعات شرکت توزیع نیروی برق به ارزیابی واحد های مذکور و تکمیل چک لیست های موجود پرداختند.

همچنین طی دوره سه روزه ارزیابی نظارت عالیه بهره برداری توزیع نیروی برق استان گیلان، ممیزان از فعالیت های تعدادی از امورهای اجرایی شهرستان های استان از جمله شهرستان های فومن، انزلی و لاهیجان نیز بازدید کردند.

مراسم اختتامیه ارزیابی نظارت عالیه بهره برداری توزیع نیروی برق استان گیلان نیز 30 آذر 1396 برگزار شد و در ابتدای آن مهندس موسوی رئیس گروه ممیزی ضمن تشکر از همکاری خوب و ارزنده واحدهای ارزیابی شونده با ارزیابان اظهار داشت: برنامه های ارزیابی که در سازمانها در ایام سال انجام می گیرد موجب می شود که علاوه بر انتقال تجربیات نقاط ضعف و قوت شناسایی شده و با تبادل و همفکری بین سازمانهای ارزیابی شونده و ارزیابان این نقاط ضعف برطرف و نقاط قوت تقویت شود و نتیجه همه این فعالیتها ارتقاء جایگاه صنعت برق کشور است.

سپس هر یک از ارزیابان به بیان نتایج حاصل از ارزیابی در حوزه کاری مربوطه پرداخته و رهنمود های لازم را ارائه دادند.

در ادامه مهندس طالبی مدیرعامل شرکت ضمن تشکر از رهنمودهای ارزیابان، از زحمات آنان در طول مدت ارزیابی تشکر و قدردانی کرد و پیگیری موارد اعلام شده قابل بهبود از سوی ممیزان تا حصول نتیجه از سوی همکاران شرکت را خواستار شد.

در پایان نیز مهندس بستانی ضمن تشکر از تلاشهای دلسوزانه ارزیابان و همکاران شرکت گفت: تلاش و پیگیری خواهد شد تا از نتایج این ارزیابی به نحو احسن در سطح شرکت استفاده شود زیرا هدف شرکت توانیر از برگزاری اینگونه ارزیابی ها ایجاد رابطه سازنده بین سازمانهای تابعه و انتقال تجربیات و دانش روز بین آنها است که این امر به نوبه خود کمک شایانی به رشد و تعالی سازمانها می کند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/ارزیابی-نظارت-عالیه-بهره-برداری-از-شرکت-توزیع-نیروی-برق-استان-گیلان-انجام-شد.bos