شماره: 512624 تاریخ : 1399/02/22-01:13:39

ارائه ی خدمات مالی و بانکی در قالب وب‏ سرویس در بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد در راستای ایجاد امکانات نوین بانکداری و با توجه به نیازهای ویژه ی گروهی از مشتریان حقوقی و حقیقی، اقدام به ارائه ی بخشی از خدمات مالی و بانکی در قالب وب‏ سرویس، بر بستر اینترنت به این گروه از مشتریان کرده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک پاسارگاد، با این خدمات، گروهی از مشتریان حقیقی و حقوقی نظیر کارگزاری ‏ها، شرکت‏های بیمه، فین تک‏ها و سایر شرکت های دارای تراکنش بالا که از چارچوب های خدمات الکترونیکی و فناوری اطلاعات قابل قبولی برخوردار هستند، قادر خواهند بود خدمات مالی مورد نیاز را بدون مراجعه به شعبه‏ های بانک و با استفاده از ابزارهای بانکداری مجازی نظیر اینترنت ‏بانک دریافت کنند.

بر این اساس ادغام و یکپارچه سازی سیستم‏های مالی مشتری با سیستم بانکداری متمرکز بانک این امکان را فراهم می آورد تا مشتریان بتوانند در کلیه ی ساعات شبانه ‏روز از طریق ارسال دستور بر بستر وب‏ سرویس به صورت آنی و برخط به انجام امور بانکی خود بپردازند.

شایان ذکر است، در حال حاضر خدمات وب ‏سرویس در قالب سه گروه خدمات سپرده، کارت و بن‏ کارت ارائه می شود که در موارد لازم، قابلیت تغییر در میزان سقف روزانه و ماهانه با توجه به نیاز و شرایط مشتری را دارند.

گفتنی است مرکز مشاوره و اطلاع رسانی بانک پاسارگاد به شماره 82890 و سامانه ی CRM در سایت این بانک به آدرس https://www.bpi.ir/crm به صورت شبانه روزی آماده ی ارائه ی اطلاعات بیشتربه هم میهنان هستند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/ارایه-ی-خدمات-مالی-و-بانکی-در-قالب-وب‏-سرویس-در-بانک-پاسارگاد.bos