ارائه ی خدمات مالی و بانکی در قالب وب سرویس در بانک پاسارگاد
بانک پاسارگاد در راستای ایجاد امکانات نوین بانکداری و با توجه به نیازهای ویژه ی گروهی از مشتریان حقوقی و حقیقی، اقدام به ارائه ی بخشی از خدمات مالی و بانکی در قالب وب سرویس، بر بستر اینترنت به این گروه از مشتریان کرده است.
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک پاسارگاد، با این خدمات، گروهی از مشتریان حقیقی و حقوقی نظیر کارگزاری ها، شرکتهای بیمه، فین تکها و سایر شرکت های دارای تراکنش بالا که از چارچوب های خدمات الکترونیکی و فناوری اطلاعات قابل قبولی برخوردار هستند، قادر خواهند بود خدمات مالی مورد نیاز را بدون مراجعه به شعبه های بانک و با استفاده از ابزارهای بانکداری مجازی نظیر اینترنت بانک دریافت کنند.
بر این اساس ادغام و یکپارچه سازی سیستمهای مالی مشتری با سیستم بانکداری متمرکز بانک این امکان را فراهم می آورد تا مشتریان بتوانند در کلیه ی ساعات شبانه روز از طریق ارسال دستور بر بستر وب سرویس به صورت آنی و برخط به انجام امور بانکی خود بپردازند.
شایان ذکر است، در حال حاضر خدمات وب سرویس در قالب سه گروه خدمات سپرده، کارت و بن کارت ارائه می شود که در موارد لازم، قابلیت تغییر در میزان سقف روزانه و ماهانه با توجه به نیاز و شرایط مشتری را دارند.
گفتنی است مرکز مشاوره و اطلاع رسانی بانک پاسارگاد به شماره 82890 و سامانه ی CRM در سایت این بانک به آدرس https://www.bpi.ir/crm به صورت شبانه روزی آماده ی ارائه ی اطلاعات بیشتربه هم میهنان هستند.
URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/ارایه-ی-خدمات-مالی-و-بانکی-در-قالب-وب-سرویس-در-بانک-پاسارگاد.bos