شماره: 312183 تاریخ : 1396/10/05-07:21:33

مدیر کل درمان تامین اجتماعی تهران:

ارائه خدمات درمانی مطلوب به بیمه شدگان، رسالت اصلی تامین اجتماعی است

مدیر کل درمان تامین اجتماعی تهران با بیان اینکه مراکز درمانی تابعه استان تهران با ارائه خدمات درمانی مطلوب به بیمه شدگان سعی کرده رسالت اصلی خود را به نحو احسن انجام دهند، گفت: مجموعه درمان تامین اجتماعی تهران برای رسیدن به این اهداف تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ دکترمحمدتقی خسروانی مقدم در چهلمین جلسه روسای مراکز درمانی تابعه استان تهران اظهار داشت: اقدامات زیادی به منظور تسریع و ارتقاء خدمات درمانی به بیمه شدگان و مراجعه کنندگان به مراکز درمانی تامین اجتماعی انجام شده است.

وی افزود: با درنظر گرفتن برنامه های بلند مدت می توان مسیر بهبود خدمات کیفی به بیمه شدگان را هموارتر کرد.
وی با بیان اینکه همدلی و همکاری بین کارکنان، خدمت رسانی  سریع  و مطلوب به جامعه تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی را به همراه دارد، گفت: اجرای دقیق قوانین و مقررات نیز زمینه ساز افزایش رضایتمندی مردم خواهد بود.
مشاور اجرایی معاون درمان سازمان تامین اجتماعی نیز در این جلسه گفت: مسئولیت در مراکز درمانی کاری حساس و دشوار است و زحمات تمام همکاران حوزه درمان قابل تقدیر است.
دکترعلیرضا احمدزاده بر ضرورت مسئولیت پذیری مسئولین بیمارستانها و مراکز درمانی تاکید کرد و یاد آور شد: بیمارستانها در چارت تشکیلاتی فاقد ردیف معاونت درمان هستند و کارشناسان ستادی در حال بازنگری این تشکیلات هستند تا بتوانند این ردیف را با توجه به ضرورت آن در مراکز درمانی ایجاد کنند.
دکتر سیروس شهنی دانش معاون درمان تامین اجتماعی استان تهران نیز با بیان اینکه مراکز درمانی تابعه تامین اجتماعی استان تهران 40 درصد جمعیت کل کشور را تحت پوشش  دارد، گفت: بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی می توانند از خدمات درمانی در بخش های بستری و سرپایی بهره مند شوند.
وی با اشاره به اینکه اداره کل درمان تامین اجتماعی تهران در سطح عمرانی و توسعه کارهای بزرگی را در مراکز درمانی تابعه به ثمر رسانده است، ابراز امیدواری کرد؛ برخی از پروژه ها، در دهه مبارک فجر به بهره برداری برسد.
دکتر شهنی دانش گفت: بیمه شدگان و مراجعین از خدمات درمانی مطلوب بیمارستان های تامین اجتماعی تهران رضایتمندی دارند که نشان از تلاش ویژه کارکنان درمانی دارد.
دکتر احمد رضا خزاعی رئیس بیمارستان تامین اجتماعی شریعت رضوی نیز در ادامه این جلسه، با اشاره به اینکه از سال 1345 این بیمارستان فعالیت درمانی خود را آغاز کرده است، اضافه کرد: بیمارستان شریعت رضوی تنها بیمارستان منطقه 9 تهران است و بیمارستان دولتی و خصوصی دیگری در این منطقه وجود ندارد.
وی با بیان اینکه این بیمارستان با 98 تخت فعال در حال ارائه خدمات درمانی مطلوب به بیمه شدگان است، تصریح کرد: از سال گذشته تاکنون عملیات بهسازی، بازسازی و ارتقاء در این مرکز درمانی صورت گرفته است.
دکتر خزاعی با اشاره به اینکه اورژانس بیمارستان تامین اجتماعی شریعت رضوی طی ارزیابی های صورت گرفته از سوی اداره کل درمان استان تهران رتبه اول کشوری را در بین بیمارستانهای زیر 100 تخت  کسب کرده است، اذعان داشت: این بیمارستان توانسته است در سال 96 یک اتاق ایزوله با شرایط استاندارد تجهیز کند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/ارایه-خدمات-درمانی-مطلوب-به-بیمه-شدگان-رسالت-اصلی-تامین-اجتماعی-است.bos