شماره: 511990 تاریخ : 1399/02/12-01:30:21

آخرین وضعیت پالایشگاه هفتم پارس جنوبی

مدیر پالایشگاه هفتم پارس جنوبی گفت: شاخص قابلیت اطمینان فازهای 17 و 18 پالایشگاه هفتم پارس جنوبی در سال گذشته به 99.4 رسیده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، حسن اسعدی با بیان این که با توجه به رویکرد تفکر سیستمی و تمرکز بر برنامه ریزی فعالیت ها در کسب موفقیت ها در همه ادارات پالایشگاه هفتم، شکل گیری تیم تحلیل سیستم ها در پالایشگاه قبل از فرآیند تحویل و تحول از سال 1394 آغاز شد، افزود: به عنوان تنها پالایشگاه جدید تحویل و تحول شده به مجتمع در سال 1397، بطور داوطلبانه در برنامه ریزی مدیریت استراتژیک مجتمع ورود و نتایج عملکردی رو به رشدی را در سال 1397 تجربه کردیم.

وی تاکید کرد: علیرغم وجود فعالیت های باقی مانده طرح، نواقص و پانچ ها، با تلاش های همه جانبه و فراگیر همه همکاران در پالایشگاه، همه شاخص ها در سال گذشته نیز روند رشد و بهبود خود را ادامه دادند.

مدیر پالایشگاه هفتم پارس جنوبی با بیان اینکه در سال گذشته شاخص قابلیت اطمینان به 99.4 ارتقا یافته است، افزود: شاخص حوزه تولید بخصوص تحقق محصولات با ارزش افزوده پروپان و بوتان نیز افزایش چشمگیری داشته است.

به گفته اسعدی، شاخص میزان رضایت مندی مشتریان نیز به 96.53 ارتقا یافته است و شاخص های HSE، نگهدشت و کیفیت محصولات نیز روند صعودی داشته اند که همواره تمام تلاش خود را برای ادامه این روند نیز سال جاری بکار خواهیم بست.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/اخرین-وضعیت-پالایشگاه-هفتم-پارس-جنوبی.bos