شماره: 311852 تاریخ : 1396/09/30-03:59:46

آخرین وضعیت تردد در جاده‌های مناطق زلزله زده/ریزش موضعی سنگ در محور چالوس پاکسازی شد

مدیرکل دفتر نگهداری ابنیه فنی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان این که در هیچ یک از جاده‌های استان‌های زلزله زده در شب گذشته به غیر از یک مورد در استان البرز حادثه‌ای رخ نداده است، گفت: در کیلومتر 16 محور کرج- چالوس ریزش چند قطعه سنگ به طور موضعی رخ داد که به سرعت توسط نیروهای راهداری پاکسازی شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ رضا اکبری روز پنج شنبه به گزارش تهیه شده در مورد خسارت های وارده به راه ها و ابنیه فنی استان های زلزله زده در شامگاه چهارشنبه اشاره کرد و اظهار داشت: تنها حادثه شب گذشته در کیلومتر 16 جاده کرج چالوس منطقه خوزنکلادو، ریزش موضعی بوده است. 

وی افزود: به دلیل نزدیکی راهدارخانه به محل وقوع حادثه اکیپ راهداری به سرعت به محل حادثه رسید و در همان ساعت های اولیه جاده را پاکسازی کردند و هم اکنون جاده به طور کامل قابل تردد است. 
مدیرکل نگهداری ابنیه فنی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تصریح کرد: برخلاف برخی اخبار اعلام شده در شب گذشته هیچگونه ریزش کوه در جاده چالوس رخ نداده است و فقط در حد ریزش چند قطعه سنگ به صورت موضعی بوده و خسارت جانی نیز به کسی وارد نشده است. 
اکبری یادآور شد: طبق گزارش ارائه شده به هیچ یک از جاده های استان‌های زلزله زده در شب گذشته به غیر از تنها مورد استان البرز حادثه و خسارتی وارد نشده است. 
مجیدرضا نصراله نژاد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران نیز پیش تر درباره زلزله 5.2 ریشتری شب گذشته اعلام کرد: بررسی‌های اولیه انجام شده پس از وقوع زلزله نشان می دهد خسارتی بر جاده های استان تهران وارد نشده است. 
وی افزود: در گام دوم در نظر داریم تا به صورت دقیق تر و جزئی تر، تاثیر زلزله بر ابنیه فنی موجود در راه های استان تهران را بررسی کنیم. 
به گزارش ایرنا، زمین لرزه ای به بزرگی 5.2 ریشتر ساعت 23:27دقیقه چهارشنبه شب تهران را لرزاند. 
این زمین لرزه که در استان های گیلان، البرز، قم، مرکزی و قزوین احساس شد در عمق هفت کیلومتری زمین رخ داد. 
کانون این زلزله در مرز استان تهران و البرز و در 3 کیلومتری ملارد(استان تهران) و هفت کیلومتری مشکین دشت(استان البرز) و 9 کیلومتری شهریار(استان تهران) رخ داده است. 
این زمین لرزه در طول 50،96 و عرض 35،69 به وقوع پیوسته است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/اخرین-وضعیت-تردد-در-جاده‌های-مناطق-زلزله-زده.bos