شماره: 312184 تاریخ : 1396/10/05-01:22:08

شهردار قروه:

احداث پل مالیات در قروه

شهردار شهر قروه اعلام نمود: در راستای فرهنگ‌سازی مالیاتی، پل سواره‌رو مالیات در قروه در حال احداث است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان امور مالیاتی کشور، حسین پروندی، شهردار قروه در دیدار با مدیرکل امور مالیاتی کردستان بابیان خبر فوق اظهار داشت: این پل از محل عوارض وصولی مالیات بر ارزش‌افزوده پرداختی به شهرداری قروه، با هزینه‌ای بالغ‌بر 20 میلیارد ریال در حال ساخت است.

وی با ابراز خرسندی از قانون تخصیص عوارض وصولی مالیات بر ارزش‌افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اعلام داشت: سال گذشته مبلغ 45 میلیارد ریال به شهرداری قروه اختصاص‌یافته که عملا شامل یک‌چهارم کل درآمدهای شهرداری بوده است و مردم می‌توانند نتیجه و تأثیر مالیات پرداختی خود را در عمران شهری این شهرستان مشاهده نمایند.
وی فرهنگ‌سازی مالیاتی و اطلاع‌رسانی نحوه هزینه کرد مالیات‌های پرداختی را گامی موثر در اعتمادسازی میان مردم دانست و خواستار همکاری مردم جهت پرداخت به‌موقع مالیات و کمک به مدیریت و عمران شهری شد تا شهرداری بتواند خدمات خود را به‌صورت مطلوب به شهروندان ارائه نماید.
گفتنی است پل مالیات که مابین شهرک دانش و بلوار پاسداران قروه ساخته می‌شود، 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و قرار است سال آینده در هفته دولت افتتاح گردد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/احداث-پل-مالیات-در-قروه.bos