شماره: 447129 تاریخ : 1397/11/06-05:28:05

پلیس راهور هشدار داد:

احتمال یخ زدگی جاده ها و لزوم تجهیز خودروها به زنجیر چرخ

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، نسبت به بارش برف و باران و یخ زدگی در جاده های شمال و غرب کشور طی روزهای آینده هشدار داد و گفت: رانندگان برای تردد در این جاده ها خودروهای خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، سرهنگ نادر رحمانی افزود: از بعدازظهر فردا یکشنبه برای جاده های غربی و شمالی بارش برف و باران پیش ‌بینی می‌شود. این وضعیت در روز دوشنبه در جاده های های شمال، غرب، شمال غرب و مرکز تشدید شده و در ارتفاعات بارش برف را انتظار داریم؛ توصیه می‌کنیم رانندگان روز دوشنبه در صورت تردد در جاده های استان‌ های واقع در این مناطق زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی داشته باشد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: از سوی دیگر برودت هوا برای روزهای دوشنبه و سه ‌شنبه نیز در این مناطق پیش ‌بینی می‌شود؛ بنابراین احتمال می رود با یخ زدگی در این جاده ها مواجه باشیم.
سرهنگ رحمانی گفت: برای روز سه شنبه در شمال شرق و شرق کشور بارش برف و باران پیش بینی می شود در این روز در استان‌های خراسان شمالی، گلستان و خراسان رضوی بارش برف خواهیم داشت و توصیه می شود رانندگان برای تردد در محورهای استان های یاد شده حتماً تجهیزات ایمنی و زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120و 88255555 (ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است. 
در سایت www.rahvar120.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/احتمال-یخ-زدگی-جاده-ها-و-لزوم-تجهیز-خودروها-به-زنجیر-چرخ.bos