شماره: 488982 تاریخ : 1398/05/14-10:12:15

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی؛

اجرای قانون بخشودگی جرایم بیمه‌ای کارفرمایان به نفع تولید و اشتغال کشور است

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای قانون بخشودگی جرایم بیمه‌ای کارفرمایان خوش حساب به نفع تولید و اشتغال کشور است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، سیدهادی بهادری با بیان اینکه باید شرایطی برای کارفرمایان فراهم شود تا ایستادگی خود را حفظ کنند، گفت: بخشودگی جرایم بیمه ای کارفرمایان موجب پایداری واحدهای تولیدی و صنعتی  می شود.
وی با بیان اینکه طرح بخشودگی جرایم بیمه‌ای کارفرمایان خوش حساب از سوی سازمان تامین اجتماعی به عنوان تشویقی برای کارفرمایان محسوب می‌شود، گفت: اگر این طرح به طور کامل اجرا شود، قطعاً نقش مهمی در رونق اقتصادی کشور خواهد داشت.
بهادری ادامه داد: در وضعیت فعلی اقتصادی کشور، کارفرمایان دارای شرایط سختی هستند و باید نگاه ویژه‌ای به آنان داشت.
وی تصریح کرد: کارفرمایان خوش حسابی که دارای بدهی هستند را باید حمایت کرد تا از بحران خارج شوند و به ادامه فعالیت بپردازند.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اجرای بخشودگی جرایم بیمه‌ای کارفرمایان خوش‌حساب در طولانی مدت، موجب توسعه اقتصادی کشور می‌شود.
وی افزود: اقدام سازمان تامین‌اجتماعی در خصوص بخشودگی جرایم بیمه‌ای کارفرمایان، در رفع رکود حاکم بر اقتصاد کشور بسیار موثر است و منجر به رونق تولید داخلی می‌شود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/اجرای-قانون-بخشودگی-جرایم-بیمه‌ای-کارفرمایان-به-نفع-تولید-و-اشتغال-کشور-است.bos