شماره: 446305 تاریخ : 1397/10/29-10:58:54

مدیرکل امور مالیاتی لرستان تأکید کرد:

اجرای طرح جامع مالیاتی، موجب تسریع در امورمودیان می‌شود

مدیرکل امور مالیاتی لرستان تصریح کرد: اجرای دقیق طرح جامع مالیاتی، موجب کاهش هزینه‌های تحقق درآمدهای مالیاتی و تسریع درانجام امورمودیان ورضایتمندی آنان می گردد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان امورمالیاتی کشور، محمدی، مدیر کل امور مالیاتی لرستان در کارگروه طرح جامع مالیاتی استان اظهارداشت:دولت الکترونیک یکی از پدیده‌های مهم ناشی از به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات است که تحولات مثبتی را در سبک زندگی بشر امروزی ایجاد کرده است.

محمدی در ادامه، نحوه استفاده از نرم افزارهایی که درجهت تسریع و تسهیل در فرآیند امور و به تبع کاهش هزینه های وصول تعبیه شده است را به عنوان یک عامل مهم در جهت اجرای دقیق این پروژه عظیم بیان کرد و گفت: اجرای طرح جامع مالیاتی نقطه عطفی درنظام مالیاتی کشور وارائه خدمات سریع وآسان به مودیان می باشد.

وی هم چنین گفت: در حال حاضر دنیا به سمت ارتباطات شبکه ای در حال حرکت است و سازمان امور مالیاتی کشور نیز در پی آن است که از ظرفیت های ارتباطات شبکه ای و استانداردهای جهانی آن البته با استفاده از توان متخصصین ایرانی و دانش بومی شده به نحو موثری استفاده نماید.

مدیرکل امور مالیاتی لرستان تأکید کرد: اطلاعات بدست آمده از این شبکه توان نظام مالیاتی کشور برای مبارزه با فرار مالیاتی، پول‌شویی و همچنین تشخیص دقیق و عادلانه مالیات را قوت می‌بخشد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/اجراي-طرح-جامع-مالياتي-موجب-تسريع-در-امورموديان-مي‌شود.bos