شماره: 515044 تاریخ : 1399/04/07-05:10:22

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اتاق بازرگانی تهران ارائه می دهد

ابهام زدایی از مقررات مالیاتی و آگاهی از تکالیف قانونی

اتاق بازرگانی تهران به جهت افزایش آگاهی فعالان اقتصادی از تکالیف مالیاتی، ویدئوهای کوتاهی را با موضوع تشریح نکات مهم مالیاتی منتشر می کند که در سایت و کانال اتاق تهران قابل تماشا کردن است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و معاونت کسب وکار اتاق بازرگانی تهران، ویدئوهای کوتاه چند دقیقه ای برای توضیح و تبیین مهم ترین نکات و مسایل مالیاتی و رفع ابهام از فعالان اقتصادی و اعضای اتاق تهران در حال ساخت، تدوین و انتشار است.

در این ویدئوها که در سایت و کانال اتاق بازرگانی تهران، منتشر می شود، «پیمان دارابیان» مدیر امور خدمات مالیاتی اتاق تهران، با معرفی خدمات اتاق، به بیان مسایل روز مالیاتی می پردازد که می تواند در درجه اول مانع از بروز مشکلات مالیاتی شود و در وهله دوم در زمان بروز مشکلات مالیاتی برای بنگاه های بخش خصوصی برای حل مساله به کار گرفته شود.

به گفته مدیر خدمات امور مالیاتی اتاق تهران آگاهی از تکالیف مالیاتی، سنگر قانونی فعالان اقتصادی بخش خصوصی است.

واحد امور خدمات مالیاتی اتاق بازرگانی تهران، که ذیل معاونت کسب و کار این اتاق فعالیت دارد، علاوه بر ارائه مشاوره آنلاین و حضوری، نمایندگانی در هیات های حل اختلاف مالیاتی دارد که اعضای اتاق تهران می توانند از مشاوره و کمک این افراد در هیات ها بهره بگیرند. ضمن این که عملکرد این نمایندگان به طور منظم پایش و ارزیابی می شود.

در حال حاضر چهار ویدئو در بخش «استودیو اتاق تهران» منتشر شده است که دو ویدئوی اول به معرفی خدمات مشاوره، راهنمای برقراری تماس و حضور نمایندگان اتاق در هیات های حل اختلاف مالیاتی اختصاص دارد و در دو ویدئوی دیگر پیمان دارابیان به بیان نکاتی در خصوص مالیات اجاره در قراردادهای رهن کامل و بخشنامه ستاد ملی مدیریت کرونا در مورد تسلیم اظهارنامه و پرداخت مالیات می پردازد.

این ویدئوها را می توانید دراین لینک مشاهده کنید


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/ابهام-زدایی-از-مقررات-مالیاتی-و-اگاهی-از-تکالیف-قانونی.bos