شماره: 990 تاریخ : 1390/04/21-12:00:00

با حضور 80 شرکت داخلی و خارجی؛

سومین نمایشگاه بین المللی صرفه جویی انرژی برگزار می شود

نمایشگاه بین المللی صرفه جویی انرژی نمایشگاهی مهم و برجسته در حوزه محصولات، خدمات و آخرین فناوری های مرتبط با انرژی های نو و تجدیدپذیر و نیز صرفه جویی و بهینه س

 

سومین نمایشگاه بین المللی صرفه جویی انرژی ایران (IES 2011)روزهای 22 تا 25 تیرماه جاری با حضور 80 شرکت داخلی و خارجی در محل دایمی نمایشگاه های بببین المللی تهران برگزار می شود.
به گزارش شبکه نحلیلی خبری بانک و صنعت   به نقل از پایگاه خبری وزارت نیرو، در این نمایشگاه افزون بر شرکت های داخلی، شرکت هایی از کشورهای چین، ترکیه، انگلیس، آلمان و تایوان نیز حضور خواهند داشت.
نمایشگاه بین المللی صرفه جویی انرژی نمایشگاهی مهم و برجسته در حوزه محصولات، خدمات و آخرین فناوری های مرتبط با انرژی های نو و تجدیدپذیر و نیز صرفه جویی و بهینه سازی مصرف انرژی در ایران است.
این نمایشگاه که رویدادی مهم در حوزه انرژی و استفاده بهینه از آن به شمار می رود، فرصت مغتنمی است تا مشارکت کنندگان ایرانی و بین المللی محصولات و خدمات خود را در صنعت انرژی در فضایی مناسب ارایه کنند.
در این نمایشگاه، جدیدترین محصولات، فناوری ها و خدمات در حوزه بهینه سازی مصرف انرژی و محیط زیست در زمینه انرژی های تجدیدپذیر، صرفه جویی در برق و نفت و گاز، کاهش مصرف زغال سنگ، صرفه جویی انرژی در صنایع و صنعت ساختمان و حمل و نقل، صرفه جویی در آب، حفاظت از محیط زیست، فناوری های زباله و بازیافت و ... عرضه می شود.
سومین نمایشگاه بین المللی صرفه جویی انرژی ایران با همکاری وزارتخانه های نیرو و راه و شهرسازی، ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت، سازمان بهره وری انرژی ایران (سابا) و سازمان انرژی های نو ایران (سانا) برگزار می شود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/990.bos