شماره: 962 تاریخ : 1390/04/21-12:00:00

اطمینان در خرید و فروش با سامانه پرداخت امن پاسارگاد

بانک‌پاسارگاد با راه‌اندازی سامانه پرداخت امن پاسارگاد، اطمینان و آسودگی خاطر را در هنگام انجام خرید و فروش اینترنتی به کاربران این سیستم هدیه داده‌است.

 به گزارش روز سه شنبه شبکه تحلیلی ، خبری بانک و صنعت، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی، در آیین گشایش شعبه سنایی که با حضور جمعی از مدیران بانک، مسئولین، فعالان اقتصادی، کسبه، تجار و اهالی محل برگزار شد، ضمن بیان این مطلب گفت: پرداخت امن پاسارگاد سامانه‌ای است که امکان خرید و فروش اینترنتی امن را برای کاربران فراهم می آورد. کاربر با بهره گیری از این سامانه علاوه بر سهولتی که در فرآیند خرید آنلاین کالا خواهد داشت، قادر خواهد بود خرید اینترنتی را با همان اطمینان خرید از بازار واقعی تجربه کند. وی ادامه داد: در این سامانه، بانک به عنوان داور در تراکنش‌های مالی اینترنتی وارد می‌شود تا هم خریدار و هم فروشنده از اطمینان خاطر بیشتری در انجام تراکنش برخوردار شوند. رفیعی افزود: در این سامانه، هنگام خرید، مبلغ پرداختی به جای این که به حساب فروشنده واریز شود، به حسابی واسط واریز می‌شود. با واریز شدن این مبلغ فروشنده کالای خریداری شده را برای خریدار ارسال خواهد کرد. هنگامی‌که کالا به دست خریدار رسید و وی از صحت آن اطمینان حاصل کرد، خرید را تایید می‌کند تا پول از حساب سامانه به حساب فروشنده واریز شود. مدیر روابط‌عمومی بانک ‌پاسارگاد تصریح کرد: استفاده از سامانه پرداخت امن پاسارگاد باعث کاهش ریسک برای طرفین معامله می‌شود. به این‌ترتیب که خریدار از این روش می‌تواند از مواردی چون مطابقت کالای تحویل داده‌شده با مشخصات مندرج در سایت، دریافت به موقع کالا، مدیریت کارت‌های بانکی
( عدم نیاز به وارد کردن مشخصات در هر خرید)، عدم نیاز به وارد کردن نشانی در هر خرید، اختیار لغو معامله در هنگام کوتاهی طرف مقابل و عدم امکان لغو معامله بدون دلیل اطمینان حاصل کند. وی خاطرنشان کرد: همچنین فروشنده نیز می تواند از این طریق در مورد دریافت فوری وجه معامله، امکان مدیریت فروش، جبران خسارت‌های ناشی از کوتاهی طرف مقابل، اختیار لغو معامله در هنگام کوتاهی طرف مقابل و عدم امکان لغو معامله بدون دلیل اطمینان پیدا کند.
گفتنی است هم میهنان گرامی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت سامانه پرداخت امن پاسارگاد به نشانی www.paypaad.ir مراجعه و یا با مرکز اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به‌شماره ۸۲۸۹۸۲۸۹ تماس حاصل کنند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/962.bos