شماره: 953 تاریخ : 1390/04/21-12:00:00

توزیع شیر در مدارس ادامه می یابد

دبیر کمیته ملی شیر مدارس کشور با اشاره به اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها و ابهاماتی در خصوص توزیع شیر در مدارس، گفت: توزیع شیر در مدارس کشور همچنان ادامه خواهد ی

به گزارش روز سه شنبه شبکه تحلیلی، خبری بانک و صنعت : علیرضا کریمیان اظهار داشت: برنامه شیر مدارس با قدرت و قوت در سال تحصیلی آینده ادامه می یابد و تلاش می شود جامعه هدف کاهش پیدا نکند.
وی توزیع شیر به ازای هر دانش آموز را 14 کیلوگرم خواند و افزود: با استمرار این روند، تضمین اعتبار نیز باید به موقع و 100 درصد صورت گیرد که امیدواریم معاونت توسعه و برنامه ریزی ریاست جمهوری همکاری لازم را در این خصوص انجام دهد.
کریمیان ایجاد فضای رقابتی بین تولید کنندگان را با ادامه این امر قطعی خواند و گفت: با این وضعیت شیر مرغوب تر و با کیفیت بیشتری در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وی با اشاره به اینکه سال گذشته 70 نوبت شیر در مدارس توزیع شده است، خاطر نشان کرد: سال گذشته تمام مهدهای کودک و پیش دبستانی ها، دانش آموزان ابتدایی، راهنمایی، دانش آموزان دختر متوسطه همچنین دانش آموزان دوره متوسطه 12 استان کمتر توسعه یافته کشور و همکاران شاغل در مدارس تحت پوشش از سهمیه شیر برخوردار بودند که تلاش می شود در سال تحصیلی 9190 نیز افراد مذکور همچنان تحت پوشش قرار گیرند.

 

 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/953.bos