شماره: 936 تاریخ : 1390/04/20-12:00:00

نمایشگاه بورس مکان مناسبی برای جذب سرمایه گذاران جدید است

مجری راه اندازی کارگزاری بانک تات گفت : متولیان و دست اندرکاران برگزاری نمایشگاه بورس باید فرهنگ سازی و تلاش برای ارتقا سطح آگاهی افراد جامعه را در جرگه اهداف اصلی

 

به گزارش روز دوشنبه شبکه تحلیلی، خبری بانک و صنعت :حسین خزلی خرازی در خصوص برگزاری نمایشگاه بورس درشهریور ماه امسال افزود : بی شک حضور متولیان بخش های دولتی و فعالان اثرگذار بخش خصوصی بازار سرمایه در این نمایشگاه، موجب رونق این رویداد سمبلیک بازار سرمایه می شود.

وی افزود: نمایشگاه بورس در سال های گذشته محلی برای معرفی محصولات جدید بازار سرمایه و فرصتی برای بازاریابی بوده است .

خرازی تصریح کرد: با برنامه ریزی منسجم می تواند همراستا با بازاریابی و معرفی محصولات، زمینه حضور سرمایه گذاران جدید را به این بازار فراهم کرد تا دستاوردهای برگزاری این نمایشگاه افزایش یابد.

به گفته وی در صورتی که متولیان برنامه های این نمایشگاه را به گونه ای تدوین کنند که افراد نسبت به سرمایه گذاری در این بازار ترغیب شوند می توان به تحقق 100 درصدی اهداف برگزاری نمایشگاه و رشد و توسعه بازار امیدوار بود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و بازدید مجازی از نمایشگاه سال قبل می توانند به سایت اینترنتی نمایشگاه به نشانـی www.boursefair.ir   مراجعه کنند.
 
پنجمین دوره نمایشگاه تخصصی بورس 24 تا 27 شهریور امسال، درمحل دائم نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود. 

گفتنی است، چهارمین دوره نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی دی ماه سال گذشته، با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، در فضایی بالغ بر شش هزار متر مربع و با حضور حدود 110 شرکت، برگزار شد. همچنین همزمان با این نمایشگاه، سامانه های معاملات آنلاین و تالار مجازی بورس با حضور وزیر اقتصاد به بهره برداری رسید.

 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/936.bos