شماره: 881 تاریخ : 1390/04/19-12:00:00

«بیمه ما» از بیمه مرکزی مجوز گرفت

پروانه فعالیت شرکت بیمه "ما" توسط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران صادر شد تا بیست و سومین شرکت بیمه رسما کار خود را آغاز کند.

 

بر اساس قانون تأسیس موسسات بیمه غیر دولتی و همچنین قانون تأسیس بیمه مرکزی، به شرکت بیمه ما (ملت ایران) مجوز اعطا شد تا با رعایت قوانین و مقررات موجود در انواع رشته‌های بیمه اموال، مسولیت و اشخاص به فعالیت بپردازد.

شایان ذکر است در راستای طرح های توسعه‌ای صنعت بیمه در آینده نزدیک چند شرکت بیمه دیگر نیز به قافله صنعت بیمه خواهند پیوست که هم اکنون زمینه های آن فراهم شده است.

بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران هشتم اسفند 1389  « موافقت اصولی» خود را با درخواست تأسیس « شرکت بیمه ما» اعلام کرده بود.

هدف از تاسیس شرکت «بیمه ما» تشکیل پورتفوی بهینه بیمه ای با توجه به ظرفیت ها و امکانات سهامداران و وضعیت بیمه کشور، کسب سهم بازار قابل قبول در صنعت بیمه کشور از طریق اتخاذ سیاست های بازاریابی و تبلیغاتی مناسب و گسترش شعب و نمایندگی ها در سراسر کشور، قرار گرفتن در بین سه شرکت اول در بخش غیردولتی صنعت بیمه کشور به لحاظ حجم حق بیمه های تولیدی و حفظ مشتریان بزرگ از طریق ارائه مطلوب و مناسب خدمات بیمه ای اعلام شده است.

 گفتنی است که درخواست پروانه تاسیس این شرکت پیش از این با عنوان شرکت در شرف تاسیس« بیمه جام« از سوی متقاضیان تاسیس ،  به بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران فرستاده شده بود که پیش از نهایی شدن روند آن، متقاضیان عنوان آن شرکت در شرف تاسیس را  به « بیمه ما » تغییردادند . 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/881.bos