شماره: 88 تاریخ : 1390/03/08-12:00:00

بیمه تکمیلی خبرنگاران تمدید شد

فرصت ثبت‌نام "بیمه تکمیلی " نویسندگان، خبرنگاران و هنرمندان کشور تا 15 خرداد ماه تمدید شد.

به گزارش روز یکشنبه شبکه تخصصی بانک و صنعت، مدیرعامل صندوق اعتباری حمایت از نویسندگان، روزنامه‌نگاران و هنرمندان ضمن اعلام این خبر گفت:‌ به درخواست ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها شرایطی را فراهم آوردیم تا اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه کشور تا 15 خرداد ماه امکان نام‌نویسی بیمه‌های تکمیلی، عمر و حوادث را داشته باشند.
مهدی شجاعی خاطرنشان کرد: آن دسته از روزنامه‌نگاران، هنرمندان و اهل قلم که تا‌کنون برای بیمه تکمیلی اقدام نکرده‌اند، می‌توانند با استفاده از این فرصت استثنایی سریعاً با مراجعه به ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها و در تهران حسب رشته تخصصی به معاونت‌ها مطبوعاتی، سینمایی، هنری و فرهنگی وزارت ارشاد مراجعه و برای بیمه تکمیلی نام‌نویسی کنند.
مدیرعامل صندوق اعتباری حمایت از نویسندگان، روزنامه‌نگاران و هنرمندان همچنین خبر داد: تا‌کنون پرونده حدود 7 هزار و 500 نفر از متقاضیان بیمه تکمیلی و عمر و حوادث در این صندوق بررسی و مورد اقدام قرار گرفته است.
هنرمندان، روزنامه‌نگاران و اهل قلم با پرداخت مبلغ 43 هزار تومان می‌توانند با بهره‌‌مندی از تسهیلات این صندوق از مجموعه خدمات بیمه تکمیلی تا سقف 15 میلیون تومان برای یک سال تحت پوشش بیمه قرار ‌گیرند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/88.bos