شماره: 860 تاریخ : 1390/04/18-12:00:00

بانک سپه، بانک عامل خرید شیر دامداران شد

بانک سپه در ادامه خدمت رسانی خود به بخش کشاورزی، علاوه بر گندم، برنج و چای، این بار، عاملیت خرید شیر از دامداران را عهده دار شد.

 به گزارش روز یکشنبه شبکه تحلیلی ، خبری بانک و صنعت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، دکتر پاشایی فام در گردهمایی مدیران مناطق غرب کشور بانک سپه اظهار داشت: تجارب بنده در حوزه بانکی ثابت کرده که بانک سپه با توجه به پتانسیلهای نهفته بالقوه خود قادر است رتبه اول سیستم بانکی کشور را کسب کند. لذا، باید با رفع مشکلات و محدودیتها و اتخاذ استراتژی های مناسب، بانک سپه را به جایگاه اصلی آن ارتقا دهیم.
رئیس هیأت مدیره بانک سپه افزود: اولین گام برای کسب مقام نخست، تغییر جایگاه بانک به یک پله بالاتر است.
وی با بیان اینکه در جریان این ارتقا، باید بانک سپه به رشد فراتر از 60 درصد دست یابد گفت: اعضای هیأت مدیره بانک در این خصوص به ارتقای 100 درصدی اعتقاد دارند که به هر تقدیر، لازمه تحقق رشدهای مذکور، افزایش تلاش همکاران، همدلی و عملکرد حرفه¬ای تر آنهاست.
دکتر پاشایی فام در این راستا، تغییر درجه بندی و گسترش شبکه شعب، افزایش اختیارات مسئولان شعب، افزایش دستگاههای POS و ATM با هدف ارائه بهتر و بیشتر خدمات به مشتریان، به ویژه کشاورزان خبر داد.
وی با مقایسه عملکرد بانک سپه در خرداد 90 نسبت به خرداد 89 از رشد 42درصدی در بخش سپرده قرض الحسنه جاری خبرداد. همچنین، به رشد 59 درصدی در بخش قرض الحسنه پس انداز نسبت به دوره مذکور اشاره کرد و رشد منابع ارزان قیمت بانک را مثبت و دلگرم کننده ارزیابی کرد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/860.bos