شماره: 832 تاریخ : 1390/04/17-12:00:00

همزمان با اعیاد خجسته شعبانیه؛

«جشنواره نور» خدمتی نوین از مؤسسه مالی و اعتباری صالحین

به مناسبت فرارسیدن اعیاد خجسته و پربرکت دو ماه رجب و شعبان و در راستای اجرای طرح‏های مناسبتی، «جشنواره نور»، از عید بزرگ مبعث تا میلاد باسعادت حضرت ولی‏عصر(عج) در تمامی شعب مؤسسه قابل اجرا خواهد بود.

 

مدیر اعتبارات و بازاریابی مؤسسه با اعلام این خبر و تبریک اعیاد فرخنده پیش‏ رو اظهار داشت: این جشنواره از تاریخ 9تیرماه، همزمان با مبعث پیامبر عظیم‏ الشأن اسلام(ص) تا 26تیرماه، مقارن با نیمه شعبان و میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) ادامه خواهد داشت.

محسن دلبری در تشریح این طرح افزود: براین اساس به 313 نفر از افرادی که در دوره اجرای این جشنواره اقدام به افتتاح حساب قرض‏ الحسنه با مبلغ حداقل 500,000 ریال نمایند، طی قرعه کشی که در روز"عید سعید فطر" انجام خواهد شد، هدایایی شامل: سکه طلا بهار آزادی و مبالغ نقدی از 100,000 تا 500,000 ریال تعلق خواهد گرفت.

مدیر اعتبارات و بازاریابی با اشاره به اعیاد پربرکت شعبانیه همچون ولادت سیدالشهداء امام حسین(ع)، میلاد حضرت عباس(ع)، امام سجاد(ع) و تولد حضرت علی‏ اکبر(ع) –روز جوان- گفت: به موجب این طرح تمامی افراد با اسامی محمّد، احمد، محمود، حسین، ابوالفضل، عبّاس، هاشم، علی‏ اکبر، سجاد، رسول، مهدی و یا نرگس، مهدیه، و ساجده که در این بازه زمانی اقدام به افتتاح حساب مذکور نمایند، علاوه بر شرکت در قرعه کشی «جشنواره نور»،  مبلغ 200,000 ریال نیز به عنوان هدیه دریافت خواهند نمود.

دلبری به خانواده‏ هایی که در نیمه شعبان صاحب فرزند می‏ شوند نیز این نوید را داد که: به کلیه نوزادانی که در شب یا روز نیمه شعبان، مصادف با میلاد پربرکت امام زمان(عج) متولد شده و به یکی از نام‏های مهدی، مهدیه یا نرگس نامگذاری شده باشند، مبلغ 500,000 ریال در قالب حساب قرض الحسنه اهدا می گردد.

گفتنی است مدیریت اعتبارات و بازاریابی مؤسسه به همراه تیم تخصصی فعال در این حوزه، ضمن ارائه طرح‏های جدید مناسبتی همواره تکریم مشتریان از اقشار مختلف جامعه و ترغیب آنان به مشارکت در امر خداپسندانه قرض‏ الحسنه را مدنظر داشته‏ اند.

 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/832.bos