شماره: 808 تاریخ : 1390/04/15-12:00:00

در سال جهاد اقتصادی،

تداوم روند رو به رشد عملکرد شرکت حفاری شمال

مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت حفاری شمال از تداوم روند رو به رشد انجام عملیات حفاری در شرکت حفاری شمال در سال جهاد اقتصادی خبر داد.

 

به گزارش شبکه تحلیلی ، خبری بانک و صنعت  به نقل از روابط عمومی شرکت حفاری شمال، علیرضا اظهر؛ مدیر برنامه ریزی تلفیقی این شرکت با اشاره به روند رو به رشد و چشمگیر حفاری در شرکت حفاری شمال طی فروردین ماه و اردیبهشت ماه سال جاری، اظهار داشت: در ادامه این روند طی خردادماه سال 1390 معادل سه هزار و 644 متر حفاری در این شرکت صورت گرفت که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که دو هزار و 538 متر بود 43.6 درصد افزایش نشان می دهد.
وی تاکید کرد: سیر صعودی انجام عملیات حفاری در شرکت حفاری شمال طی سه ماه نخست سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری مزین به نام «جهاد اقتصادی» شده قابل توجه است.
مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت حفاری شمال افزود: یک هزار و 859 متر از عملیات حفاری صورت گرفته در شرکت حفاری شمال طی خردادماه سال جاری در بخش خشکی و یک هزار و 785 متر در بخش دریا بوده است.
وی گفت: در این مدت عملیات حفر و تکمیل دو حلقه چاه گازی توسعه ای توسط دستگاه های حفاری 115 و 116 این شرکت در میادین گازی دی و کنگان به اتمام رسیده و این چاه ها تحویل کارفرما شد.
اظهر ادامه داد: با احتساب تکمیل این دو حلقه چاه، مجموع چاه هایی که عملیات حفاری آنها در شرکت حفاری شمال از ابتدای سال جاری تاکنون به اتمام رسیده و این چاه ها تحویل کارفرما شده به پنج حلقه چاه رسید

URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/808.bos