شماره: 793 تاریخ : 1390/04/15-12:00:00

با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور برگزار می شود

همایش جهاد اقتصادی؛ صنعت، بازرگانی، گردشگری، کشاورزی و توسعه استان گلستان

همایش جهاد اقتصادی؛ صنعت، بازرگانی، گردشگری، کشاورزی و توسعه گلستان با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور در ساعت 16 عصر روز شنبه 31 اردیبهشت ماه در سالن اجتماعات س

 

دبیر این همایش در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان در محل سازمان امور اقتصادی و دارایی در این باره گفت: این همایش با توجه به نامگذاری سال 90 به نام سال جهاد اقتصادی از سوی رهبر انقلاب و برای نخستین بار و با هدف تسریع در رفع مشکلات صنعتگران و سرمایه گذاران استان در سالن جهاد کشاورزی برگزار می شود.
"رمضان بهرامی" افزود: معرفی قابلیتهای سرمایه گذاری،ارائه راهکارهایی برای جبران عقب ماندگی صنعتی و معدنی، ایجاد صنایع بالادستی و مادر در استان، درخواست مطالبات معقول صنعتگران و سرمایه گذاران و تدوین قوانین جدید برای جذب سرمایه گذاری از اهداف دیگر برگزاری این همایش می باشد.
وی با اشاره به اینکه مهمان دعوت شده به این همایش، در تسریع و رفع مشکلات سرمایه گذاران تاثیرگذار خواهد بود، اضافه کرد: بیش از 50 نظریه از اساتید، صاحبنظران و نخبگان در بخشهای مرتبط با همایش به دبیرخانه، ارسال و بر طبق برنامه ریزیها و اقدامات کارشناسی انجام شده، آسیبها و فرصتهای سرمایه گذاری استان به مقامات عالی کشور ارجاع می شود.
رئیس خانه صنعت و معدن گلستان اظهارداشت: این همایش با تعامل بخش های خصوصی و دولتی استان و فقط برای رسیدن به مطالبات صنعتگران و سرمایه گذاران برگزار می شود.
وی افزود:طی سالیان گذشته، سرمایه گذاری در استان مورد بی مهری واقع شده و تلاش شده که با برگزاری این همایش و دعوت از مسئولان عالی رتبه کشور، حداقل یکه پله در جهت ترقی استان برداشته شود.
وی گفت: قبل از برگزاری این همایش، اولین پروژه بوجاری تمام اتوماتیک دانه های روغنی با سرمایه گذاری 40 میلیارد ریال و  واحد تولید آجر ماشینی مکانیزه با سرمایه گذاری 250 میلیارد ریال برای اولین بار در ایران، کلنگ زنی می شود.
بهرامی اضافه کرد: دو تن از صنعتگران و سرمایه گذاران به عنوان نمایندگان این بخشها، منتخبی از نمایندگان مجلس و استاندار در این همایش، سخنرانی می کنند و جمع بندی این همایش با محوریت مطالبات سرمایه گذاران توسط معاون رئیس جمهور صورت می گیرد.
وی ادامه داد: در حاشیه این همایش، معاونت برنامه ریزی استانداری گلستان نیز با حضور صاحبان صنایع و سرمایه، مدیران ارشد و سرپرستان بانکها، نشستی خبری با مطبوعات استان خواهد داشت.
دبیر این همایش در پایان از استانداری و سازمانهای امور اقتصادی و دارایی، صنایع و معادن، بازرگانی، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و خانه صنعت و معدن به عنوان برگزار کنندگان این همایش نام برد

URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/793.bos