شماره: 746 تاریخ : 1390/04/13-12:00:00

در دنیای ماهواره و با هدف ضربه زدن به جامعه مسلمان ها،

دو شبکه جدید ماهواره ای در راه است

این 2 شبکه غیر اخلاقی با هدف آسیب رسانی به کانون خانواده ، توسط " مرداک " یهودی ، صاحب شبکه فارسی وان بزودی افتتاح خواهد شد .

قرار است رابرت مرداک در روزهای آینده دو شبکه فارسی زبان دیگر را افتتاح کند که یکی مخاطبان مرد را هدف خود قرار داده و دیگری روی مخاطبان زن ایرانی فعالیت ضد فرهنگی صورت می دهد.
 کورپوریشن متعلق به رابرت مرداک یهودی، قصد دارد تا دو شبکه تلویزیونی فارسی زبان از طریق شراکت دفتر دوبی با یک شرکت رسانه ای محلی راه اندازی نماید.
یکی از این شبکه ها به نام "زمزمه" زنان فارسی زبان را هدف خود قرار داده و در چند روز آینده افتتاح خواهد شد. شبکه دیگر نیز که در اواخر شهریورماه افتتاح می شود، با هدف جذب مردان فارسی زبان تاسیس می شود تا در مجموع سه شبکه، با همکاری نیوزکورپوریشن و بی ام ای علیه ایرانیان و فارسی زبانان به صورت رایگان فعالیت کنند.

کیث روپرت مرداک یا مرداخ یا مردوخ، سرمایه‌دار یهودی‌الاصل آمریکایی-استرالیایی و صاحب غول رسانه ای نیوز کورپریشن است . دارایی های مرداک شامل شرکت «نیوز کورپورشین» دربرگیرنده چندین رسانه گوناگون است.

مرداک پیش از این برای تغییر سبک زندگی مسلمانان، خانواده های ایرانی را هدف قرار داده و شبکه فارسی وان را راه اندازی کرد. شبکه فارسی وان نیز برای عملیاتی کردن فروپاشی خانواده ها، سریال های تلوزیونی (غالبا کلمبیایی) که زمینه لیبرالیسم فرهنگی را ترویج می کنند با موضوعات خیانت، فرزند نامشروع و طلاق را در سطح وسیع با دوبله فارسی پخش می کند؛ تا با ترویج فمینیسم لیبرال در جامعه ایرانی حیا زدایی از زنان و غیرت زدایی از مردان موجب فروپاشی فرهنگی جامعه شود.
گزارش وب سایت نشنال در این زمینه می افزاید: امپراتور رسانه ای روپرت مردوخ دارای منافعی در شبکه تلویزیونی فارسی وان (Farsi1) است و در چند ماه آینده دو شبکه دیگر را برای بینندگان ایرانی راه اندازه خواهد کرد.

گزارش نشنال تصویر یک زن ایرانی که در کنار دو دیش ماهواره ایستاده است را ضمیمه گزارش خود کرده بود.


این دو کانال توسط شرکت پخش خاورمیانه (BME) راه اندازی خواهد شد. این شرکت حاصل سرمایه گذاری مشترک نیوز کورپوریشن و گروه مابی (Moby Group) - یک شرکت رسانه ای با دفاتری در دبی و افغانستان – است.

BME در سال 2009 فارسی وان را راه اندازی نمود و قصد دارد تا در جولای امسال دومین شبکه فارسی زبان خود با نام "زمزمه" را افتتاح نماید.

محسنی، مدیرعامل شرکت BME می گوید: "ما راه اندازی شبکه زمزمه که شبکه جدیدی است را آغاز کرده ایم. افتتاح این شبکه در 9 جولای خواهد بود. این کانال جدید نسبت به کانال اول بیشتر درصدد جذب مخاطبان زن است."

BME که دفترش در شهر استادیو دبی واقع است قصد داردتا بعد از ماه رمضان، شبکه دیگری را راه اندازی نماید. محسنی گفت که شبکه سوم نسخه فارسی شبکه تلویزیونی معروفی است که توسط دیگر بخشهای شرکت نیوز کورپوریشن اداره می شود.

وی اضافه کرد: "شبکه دیگری در دست راه اندازی است و این شبکه یک برند شناخته شده بین المللی است که بیشتر درصدد جذب مخاطبان مرد است. ما در فکر راه اندازی این شبکه قبل از اواسط سپتامبر هستیم که این امر بستگی به این دارد که از لحاظ فنی همه چیز آماده باشد." ماهواره یوتل ست W3A تمامی این سه شبکه فارسی زبان را پوشش خواهد داد. همچون فارسی وان، این دو شبکه جدید نیز رایگان بوده و درآمد خود را از تبلیغات کسب خواهد کرد.

محسنی در پایان عنوان کرد: "ما تمامی مناطق جغرافیایی فارسی زبان را هدف قرار داده ایم. بزرگترین منطقه ایران بوده و بعد از آن افغانستان، تاجیکستان، ازبکستان و امارات متحده عربی قرار دارند."


امپراتوری رسانه ای روپرت مرداک

مرداک رئیس و مدیر اجرایی اصلی شبکه بزرگ رسانه‌ای نیوز کور پوریشن محسوب می‌شود و علاوه بر او یک هیئت مدیره، وی را در مدیریت بخشهای گوناگون همراهی می‌کنند. این شرکت دارای 8 بخش اصلی است و فعالیت‌های تمام قسمت‌ها شامل اروپا، استرالیا، آسیا و اقیانوسیه تحت نظارت دفتر مرکزی آن در آمریکا است.

بخشهای اصلی این شرکت شامل موارد زیر است.

- شرکت‌های فیلمسازی: این مجموعه شامل 11 شرکت فیلمسازی معتبر دنیاست که برخی از موارد ان را ذکر می‌کنیم. 20th century fox، 20th century fox television، Fox stuios austrailia ,Fox studios baja وشبکه‌های تلویزیونی blue sky studios -، که شامل 6 شبکه است که برخی از آنها عبارتند از ,Fox broadcastting company Fastel ، Star

- شبکه‌های کابلی: این شبکه شامل 16 شبکه در نقاط مختلف دنیاست که برخی از آنها عبارتند از: Fox movie chanel ، Fox news chanel ، Fuel tv ، Speed

- خبرگزاری‌های ماهواره‌ای: شامل 3 خبرگزاری مهم است که عبارتند از: Bskyb ، Direct tv ، Skyitalia

وی همچنین صاحب بسیاری از روزنامه ها مجلات و شرکت های انتشاراتی زنجیره ای در سراسر دنیاست که از طریق آنها تا حد زیادی سیطره اطلاعاتی غرب را بر مردم جهان مستولی می کند.  


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/746.bos