شماره: 726 تاریخ : 1390/04/13-12:00:00

مدیر عامل بیمه رازی:

افزایش 400 درصدی خدمات بیمه رازی

طرح بیمه طلوع ، بیمه گردشگری، بیمه حوادث ورزشکاران از خدمات جدید بیمه رازی می باشد که به زودی فرایند اجرایی آن تعبیه خواهد شد.

 

به گزارش روز دوشنبه شبکه تحلیلی، خبری بانک و صنعت :مدیر عامل بیمه رازی کشور در نشست خبری با خبرنگاران در ساری  از واریز علی الحساب پرونده های خسارت شخص ثالث خبر داد و گفت: در طی دو روز گذشته بیش از 650 میلیون تومان به صورت علی الحساب به 100 پرونده در راستای حفظ حقوق بیمه گذاران و جلب رضایت مشتریان پرداخت گردید.
یونس مظلومی بیمه رازی را اولین بیمه خصوصی کشور بعد از انقلاب نامید و گفت: بیمه رازی از تاریخ 28 اردیبهشت 82 پروانه فعالیت خود را از طرف بیمه مرکزی دریافت کرد و از همان تاریخ شروع به فعالیت نموده است.
مظفلومی با بیان اینکه در حال حاضر 700 نماینده فعال بیمه رازی در سراسر کشور و تعداد 27 شعبه در مراکز استان ها مشغول خدمات رسانی به بیمه شدگان می باشند افزود: سالانه حدود 800 هزار نفر با بیمه رازی قرار داد می بندند که با احتساب بیمه درمان چیزی بالغ بر یک میلیون نفر از خدمات این بیمه استفاده می کنند .
وی در ادامه از پرداخت 20 میلیارد تومان خسارت در سه ماهه اول سال خبر داد و گفت: این مبلغ نسبت به سال گذشته 2 برابر افزایش داشته که یکی از دلایل این افزایش سرعت بخشیدن به رسیدگی خسارت صورت گرفته است.
مظلومی متوسط خسارت جرحی در هر پرونده را 12 میلیون تومان اعلام کرد و در ادامه اظهار داشت: جهت تصریح خسارت کمیته ای را در شهرهایی که تعداد پرونده خسارت زیاد است تشکیل دادیم همچنین در سفرهای استانی که ماهی یکبار صورت می گیرد علی الحساب شهرها پرداخت می گردد.
مدیر عامل بیمه رازی با اعلام اینکه مازندران در زمینه ظرفیت خسارت از رتبه های نخست کشور می باشد افزود : 1.7 میلیارد تومان از 20 میلیارد تومان پرداخت خسارت مربوط به استان مازندران می باشد.
وی در ادامه ضریب خسارت بخش اتومبیل در مازندران را 163 درصد اعلام کرد وگفت: وجود موتور سیکلت در روستاها و تردد ماشین های زیاد در محورها بدلیل توریستی بودن این استان از عوامل جادثه و ضریب بالای خسارت در مازندران می باشد.
در ادامه این نشست مدیر خسارت های جرحی و معاونت طرح و توسعه بیمه رازی از افزایش 400 درصدی فعالیتهای این بیمه در بخش بیمه عمر و بیمه سرمایه گذاری نسبت به سال گذشته خبر داد وگفت: طرح بیمه طلوع ، بیمه گردشگری، بیمه حوادث ورزشکاران از خدمات جدید بیمه رازی می باشد که به زودی فرایند اجرایی آن تعبیه خواهد شد.
فرهاد خالقی در بخش دیگر از سخنان خود گفت: طبق قرارداد با باشگاه فوتبال تراکتور سازی و استقلال تهران طرفداران این دو تیم که از کارت هواداری برخوردار باشند تحت پوشش بیمه رازی قرار می گیرند.
خالقی بیمه های ارزان قیمت برای تثبیت فرهنگ بیمه در جامعه را از اهداف بیمه رازی دانست و در ادامه افزود: بیمه باید جهت پیشگیری از مخاطرات جامعه تلاش کند و هدف بیمه رازی حفظ سرمایه های ملی است.
این مقام مسئول در بیمه رازی با اعلام اینکه سالانه دو میلیون اتومبیل به ناوگان حمل و نقل عمومی کشور اضافه می‌شود افزود: در حال حاضر حدود 65 درصد از کل Portfolio «پرتفولیوی» صنعت بیمه را بیمه‌های اتومبیل تشکیل میدهد که این نسبت در 10 سال قبل حدود 40 درصد بوده است و چنانچه این روند ادامه پیدا کند باید منتظر باشیم که در چند سال آینده این نسبت به بیش از 90 درصد برسد.
وی در پایان تعداد افراد شاغل در بیمه رازی را 400 نفر در کشور اعلام کرد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/726.bos