شماره: 718 تاریخ : 1390/04/13-12:00:00

مشتری مداری، سرلوحه سیاست های بانک شهر

مشتری مداری، احترام به حقوق سهام داران و صیانت از حقوق مشترکان سرلوحه سیاست های بانک شهراست.

 به گزارش شبکه تحلیلی ، خبری بانک و صنعت، بانک شهر از بانک های جوان و نوپای کشور است و امیدواریم که با تلاشهای بی وقفه و شبانه روزی همکاران و مسئولین بانک، در سال های آتی این بانک از نظر رتبه جزو بانک های  برتر کشور در ارائه خدمات به شهروندان قرار گیرد.

دکتر فرشاد فخیمی مدیر کل روابط عمومی بانک شهر با اشاره به این که بانک شهر در گذشته به صورت موسسه مالی و اعتباری شهر به ارائه خدمات بانکی می پرداخته اظهار داشت: بانک شهر حدود 15 ماه است که پا به عرصه پولی و مالی کشور گذاشته و در این مدت اندک ،توانسته شعب خود را به 120 شعبه در سراسر  کشور افزایش دهد.جهشی که شاید در کمتر موسسه ای امکان همتایی داشته باشد.

مدیر امور روابط عمومی بانک شهر خاطر نشان ساخت: این بانک در کلانشهرها بیش از 3 شعبه و در مراکز استان ها حداقل یک شعبه و در دیگر شهرها دارای شبکه ای از شعب است که به شهروندان عزیز در سراسر کشور خدمات بانکی مطلوبی ارائه میدهد. فخیمی مشتری مداری، احترام به حقوق سهام داران و صیانت از حقوق مشترکان را از بایسته های سیاست های بانک شهر عنوان کرد و اظهار امیدواری نمود تا با استاندارد سازی کلیه مباحث مربوط به بانک و مشتریان ، این بانک در زمره بانک های برتر کشور شناخته شود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/718.bos