شماره: 710 تاریخ : 1390/04/13-12:00:00

سود هر سهم بانک سرمایه، 252 ریال :

نشست مجمع عمومی سالیانه سهامداران بانک سرمایه در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی بانک سرمایه، در تاریخ 8 تیر ماه سال جاری، 85 درصد صاحبان سهام این بانک گرد هم آمدند تا در خصوص مهمترین موضوعات مرتبط با سهام بانک دست به تصمیم گیری بزنند.

در ابتدای جلسه، مهندس شایسته نیا، رئیس هیأت مدیره بانک سرمایه، پشت تریبون قرار گرفت و با عرض تبریک روز مبعث به حضار به طرح تصویری از وضعیت فعلی بانک سرمایه پرداخت و بانک سرمایه را در نسیر اعتلا و ارتقای کارآمدی با همه شاخص ها رو به پیش دانست.

بعد از این سخنان، هیأت رئیسه مجمع بانک انتخاب شد و با حضور نماینده بورس، بازرس قانونی، ناظرین مجمع، مدیر عامل و منشی جلسه، این نشست کار خود را رسمأ آغاز کرد.

در ادامه این گزارش آمده است، مدیر عامل بانک گزارشی از وضعیت بانکدر سال مالی 89 را به سمع حاضران رساند.پس بازرس قانونی نیز به ارائه گزارش پرداخت که از سوی مدیر عامل و رئیس هیأت مدیره بانک توصیحات لازم پیرامون آن ارائه شد.

گفتنی است گزارش بازرس قانونی مطلو و فاقد هرگونه بند حسابرسی بود.

سپس سهامداران بانک به بیان نظرات و پرسش های خویش پرداختند که توسط مدیر عامل و رئیس هیأت مدیره پاسخ داده شد و نظرات حضار در تصویب تصمیم های مجمع موثر واقع شد.

گفتنی است در این مجمع بازرس قانونی و حسابرس مستقل انتخاب شدند و توزیع سود هر سهم به مبلغ 160 ریال تصویب و روزنامه های اطلاعات و دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه رسمی بانک تعیین شد.

در بخش دیگری از این گزارش، به نقل از شایسته نیا، رئیس هیأت مدیره بانک آمده است:"سهامداران بانک سرمایه با ورود این بانک به فرابورس در آستانه برگزاری مجمع عمومی و بسته شدن نماد شرکت با قیمت هر سهم به میزان 2300 ریال، از بالاترین عایدی ناشی از جمع سود سهم و ارزش افزوده قیمت سهم در بین سهامداران بانک های کشور برخوردار شده اند و از این پس نیز کام مشتریان و سهامداران بانک سرمایه هر ماهه با خبرهای خوش شیرین تر خواهد شد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/710.bos