شماره: 707 تاریخ : 1390/04/13-12:00:00

رشد 51 درصدی حجم پاسخگویی مرکز ارتباط با مشتریان بانک پارسیان

بر اساس آخرین گزارش تهیه شده از روند عملکرد مرکز ارتباط با مشتریان بانک پارسیان ، تعدادکل تماسها با این مرکز در بهار سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 51 درصد

 به گزارش روز دوشنبه شبکه تحلیلبی ، خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان ، مرکز ارتباط با مشتریان این بانک بر اساس آمار موجود ، با استفاده از نرم افزار و امکانات مدرن ، در سه ماه ابتدایی سال جاری هر ماه به طور متوسط پاسخگوی 5818 تماس تلفنی بوده است .
همچنین این مرکز در سه ماه فروردین ، اردیبهشت و خرداد ماه سال 90 هر ماه به طور متوسط پاسخگوی 496 پیام ایمیل، 120 پیامک(sms) و 92 پیام صندوق صوتی(voice mail) بوده است .
گزارش مذکور حاکی از آن است که در سه ماه ابتدایی سال جاری پیغام های صوتی مرکز ارتباط با مشتریان 131 درصد ، ای میل های ارسالی 76 درصد و تماس های تلفنی50 درصد رشد را نشان می دهد .
بر اساس این گزارش ، تعداد تماس ها با مرکز ارتباط با مشتریان از ابتدای فروردین تا پایان خرداد 19 درصد رشد داشته است و افزایش ساعات کار مرکز ارتباط با مشتریان در اردیبهشت و خرداد سال 90 یکی از دلایل این رشد بوده است .
 بانک پارسیان تنها بانکی است که تلفن ارتباط مستقیم با مدیرعامل را در شعب خود برای مشتریان نصب و راه اندازی کرده است تا مشتریان بتوانند نظرات و پیشنهادهای خود در خصوص فرآیندهای کاری و خدمات الکترونیکی را با مدیرعامل بانک به طور مستقیم در میان بگذارند .


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/707.bos