شماره: 691 تاریخ : 1390/04/12-12:00:00

طرح بیمه جامع ساختمان اجرا می شود

رئیس سازمان نظام مهندسی اعلام کرد: رونمایی از طرح بیمه جامع ساختمان در چهاردهمین اجلاس هیئت علمی سازمان نظام مهندسی صورت می گیرد.

 به گزارش روز یکشنبه شبکه تحلیلی،خبری بانک و صنعت: سیدمهدی هاشمی در نشست خبری چهاردهمین اجلاس هیئت علمی سازمان نظام مهندسی گفت: یکی از موضوعاتی که چند سال گذشته در قانون پیش بینی شده ولی مورد توجه قرار نگرفته بود بخش بیمه جامع ساختمانی است که با توجه به مقدمات انعقاد یک توافقنامه صورت خواهد گرفت.
وی تصریح کرد: بحث نظامنامه صندوق مشترک سازمان نظام مهندسی ساختمان و نظام نامه شورای انتظامی سازمان ،نظام مهندسی ساختمان در این جلسه پرداخته خواهد شد.
هاشمی در خصوص شناسنامه فنی ساختمان گفت: این امر طبق قانون ابلاغ شده و اصلاح شناسنامه فنی و ملکی با تدابیری در دستور کار وزارت مسکن قرار گرفت و به طور جدی بازنگری می شود.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خاطرنشان کرد: هدف کلی سازمان نظام مهندسی ساختمان که تخصصی ترین مرجع مورد اعتماد مردم است در افق 1404 در امر ساخت و ساز و ساختمانی سلامت و امنیت جسمی و روحی شهروندان را تأمین کرد و با مدیریت تمام منابع و ظرفیت های موجود به حفظ سلامت و فرهنگ ایرانی بپردازد.
گفتنی است، چهاردهمین اجلاس هیئت علمی سازمان نظام مهندسی کشور با حضور ریاست جمهور رئیس مجلس شورای اسلامی و جمعی از نمایندگان 18 و 19 تیرماه در تهران برگزار می شود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/691.bos