شماره: 676 تاریخ : 1390/04/11-12:00:00

بازار کامپیوتر همچنان سوت و کور است

بازار دیجیتال- با وجودی که فعالان بازار پیش‌بینی کرده بودند بازار کامپیوتر و کالاهای حوزه دیجیتال از اوایل تیر ماه گرم و پررونق می‌شود؛ ولی فعالان بازار اعلام ک

به گزارش روز شنبه  شبکه تحلیلی خبری بانک و صنعت :  در رابطه با وضعیت بازار، گفت‌وگوی کوتاهی با ملکی، یکی از فعالان بازار کامپیوتر داشتیم که می‌خوانید:
هفته قبل فعالان بازار پیش‌بینی کرده بودند بازار طی روزهای آینده رونق می‌گیرد. در حال حاضر وضعیت بازار کامپیوتر و کالاهای دیجیتال چگونه است؟
پیش‌بینی فعالان بازار که بر اساس تجربه سال‌های قبل صورت گرفته بود درست از آب در نیامد و بازار همچنان روزهای بی‌رونق و سردی را سپری می‌کند.
علت چیست؟
به نظر من طی مدت اخیر بازار به دلیل اتفاقاتی که افتاده است بسیار شرایط پرخطری دارد و فعالان بازار می‌ترسند بی‌گدار به آب بزنند. فعالان بازار در حال حاضر منتظر یک نشانه هستند تا روال عادی را از سر گیرند.
منظورتان از شرایط پرخطر بروز اتفاقاتی نظیر کلاهبرداری‌های اخیر است؟
به دلیل اینکه در حال حاضر میزان تقاضا در بازار به شدت کاهش یافته است و اتفاقاتی نظیر کلاهبرداری‌های اخیر رخ داده است، بازار پرخطر شده است و فعالان بازار از فروش امانی یا غیر نقدی اجناس خود سر باز می‌زنند. در حالی‌که قبل از این در چنین مواقعی معاملات درون صنفی کمک بزرگی به فعالان بازار بود.
فکر می‌کنید بازار تا چه زمانی در این شرایط باقی بماند؟
نمی‌توان پیش‌بینی درستی از وضعیت بازار داشت.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/676.bos