شماره: 675 تاریخ : 1390/04/11-12:00:00

دوربین فیلمبرداری با پروژکتور قوی

این دستگاه با مدل HDR-PJ50 به بازار معرفی شده است و به خاطر پروژکتور تعبیه شده روی آن امکان تماشای فیلم‌های ضبط شده را در هر جایی به کاربرانش می‌دهد

بازار دیجیتال- شرکت Sony به تازگی یک دوربین فیلمبرداری دیجیتال مجهز به پروژکتور را به بازار معرفی کرده است.

به گزارش  شبکه تحلیلی خبری بانک و صنعت : تکنولوژی Steady Shot این دستگاه امکان ثبت فیلم‌ها با وضوح HD و پخش آن‌ها از طریق پروژکتور بدون نیاز به کابل یا منبع دیگری را برای کاربرانش فراهم می‌کند.
این دستگاه تصاویر را با وضوح 1080×1920 پیکسل ضبط می‌کند و قابلیت زوم اپتیکال تا 12 برابر را هم دارد. این زوم حتی تا 17 برابر هم افزایش پیدا می‌کند.
این دوربین همچنین امکان عکاسی با وضوح تصویر 1/7 مگاپیکسل را هم داشته و از تکنولوژی ضد لرزش دست هم بهره می‌برد تا به این ترتیب کار با آن برای کاربران راحت‌تر باشد.
پروژکتور تعبیه شده روی این دوربین امکان نمایش تصاویر تا اندازه بزرگ‌تر از 60 اینچ را از فاصله 3 متری دارد و می‌تواند این تصاویر را روی سطوح مختلفی مانند سقف، دیوار و حتی میز هم به نمایش بگذارد.
HDR-PJ50 مبتنی بر حافظه داخلی بوده و ظرفیت هارد دیسک آن به 220 گیگابایت می‌رسد.
این دوربین از طرفی از تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای برای ضبط صدا هم بهره می‌گیرد. تکنولوژی پیشرفته کاهش صدای باد و صداهای محیطی و امکان پخش صدای محیطی از طریق اسپیکرهای استریو از دیگر قابلیت‌های این دوربین فیلمبرداری است.
این محصول جدید به تازگی و ابتدا به بازار هندوستان معرفی و عرضه شده است و انتظار می‌رود به زودی به بازارهای دیگر هم راه پیدا کند 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/675.bos